کد خبر: 771076
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
اجرای محمد رضا هدایتی امشب در حالی در سالن ورزشی امام علی(ع) زاهدان برگزار شد که استاندارد های لازم برگزاری یک مراسم را نداشت؛ اما با استقبال قابل توجهی از سوی مردم شهر روبرو شد.
مهر: شب های خاطره انگیز و فرهنگی زاهدان در بهمن ماه همچنان ادامه دارد و خاطره ای دیگر برای مردمان پهناورترین استان کشور رقم خورد. این بار حضور هنرمند سیستانی در این دیار رنگ و بویی دیگر داشت . از هفته گذشته با رونمائی از بیلبورد ها و تابلوهای تبلیغاتی اجرای دو هنرمند در زاهدان، شور خاصی در میان جوانان و علاقه مندان به موسیقی و هنر به راه افتاد، چرا که شب خاطره انگیز دیگری در انتظارش بود.

امشب ۲۴ بهمن ماه، مطابق تلاش تیم برگزار کننده این مراسم، سالن چند منظوره ورزشگاه امام علی(ع) زاهدان پذیرای هزاران نفری بود که با شور خاصی در سالن گرد هم جمع شده بودند و با این گروه به ویژه محمد رضا هدایتی ، فرزند هامون در اجرای کارهایش همصدا شدند.

اجرای محمد رضا هدایتی هنرمند و خواننده پاپ در حالی در سرزمین مادری اش برگزار شد که استقبال چشمگیر مردم از این رویداد، خود گواهی بر اهمیت و ضرورت برگزاری چنین مراسمی در سیستان و بلوچستان است.

اجرای هدایتی در سالن چند منظوره امام علی(ع) تا پاسی از شب ادامه یافت، این خواننده پاپ افزون بر اجرای قطعاتی از آلبوم های پیشین خود، دو کار سیستانی و بلوچی را در زاهدان ارائه کرد که با استقبال بی نظیری رو به رو شد.

هدایتی در بخشی از سخنان خود خطاب به مردم زاهدان گفت: خوشحالم که اینجا هستم، در سرزمین مادری خود، درکنار مردمان سیستان و بلوچستان، این مردمان دیار فرهنگ و تمدن، امید دارم بتوانم در آلبوم جدیدم که تا سه ماه آینده رونمایی می شود، آثار بیشتری را به زبان سیستانی و بلوچی ارائه بدهم. بدانید تمام فکر و ذهنم اهتزار پرچم این دیار در سطح ملی است.

غم نبود زیرساخت های فرهنگی سنگینی می کرد

اما شب اجرای زمستانه محمد رضا هدایتی تحت عنوان جنگ شبانه در زاهدان از سوی دیگر بر غم مردم پهناورترین استان کشور افزود؛ چرا که نبود امکانات بار دیگر خودنمایی کرد. این استان از نداشتن حتی یک سالن فرهنگی برای برگزاری یک کنسرت رنج می برند و همواره سالن های ورزشی به عنوان محل برگزاری کنسرت انتخاب می شود که نبود امکانات رفاهی نارضایتی مردم را در پی دارد.

همچنین عدم جانمائی مناسب، تمیز نبودن سکوهای سیمانی ورزشگاه و مناسب نبودن کیفیت صدای هنرمندان که انعکاس صدا در سالن را به همراه داشت، از دیگر حاشیه‌های این شب بود که اعتراض هایی نیز در پی داشت.

اعتراض های مردم در حالی مطرح شد که آنان برای سه نوع تقسیم بندی در زمین ورزشی که جایگاهشان هیچ فرقی با هم نداشت سه قیمت متفاوت بلیط ۳۵۰ هزار ریالی، ۲۵۰ هزار ریالی و ۱۵۰ هزار ریالی را تهیه کرده بودند اما مجبور بودند در محل تماشاگران، بر روی سکوی سیمانی و سرد بنشیند و برنامه را دنبال کنند.

از سویی برنامه ریزی نامناسب مسئولان برگزاری کنسرت سبب آن شده بود تا کسانی که با تاکسی و ماشین های کرایه ای خود را به محل اجرای مراسم رسانده بودند در هنگام برگشت با مشکل روبرو شده و مجبور شوند برای دستیابی به یک تاکسی هزاران متر پیاده روی کنند که ای کاش در این زمینه تدابیر لازم از سوی مدیریت تاکسیرانی زاهدان اعمال می شد که سختی های رسیدن به یک ماشین، شیرینی شب زیبای فرهنگی را برای مردم تلخ نمی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار