کد خبر: 770611
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی شد مقامات فلسطینی از سخنان دبیرکل این نهاد بین‌المللی برای توجیه اقدامات خود استفاده می‌کنند.
فارس: «دانی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی شد مقامات تشکیلات خودگردان از سخنان «بان کی مون» برای توجیه اقدامات فلسطینی‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری «تایمز اسرائیل»، دانی دانون در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل نوشت: «سخنان بان کی مون باعث دو نوع ترور شد؛ ترور مستقیم اسرائیلی‌ها و ترور بقیه جهان».

بر اساس این گزارش، دبیرکل سازمان ملل ماه گذشته از اسرائیل خواست شهرک‌سازی را متوقف کند و در عین حال این اقدام را بی‌حرمتی به فلسطینی‌ها توصیف کرد.

وی همچنین اظهار داشت که اقدام فلسطینی‌ها علیه اسرائیلی‌ها به خاطر ناامیدی و همین طور اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

به دنبال ایراد این سخنان نیز «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد، بان کی مون سر همه حرف‌هایی که زده، ایستاده است. وی افزود، دبیرکل سازمان ملل بارها ترور را محکوم کرده و گفته، هیچ چیز تروریسم را توجیه نمی‌کند.

اما مقامات اسرائیلی سخنان او را توجیهی برای حمله به اسرائیلی‌ها قلمداد می‌کنند. دانی دانون در این رابطه نوشت: «به جای انتقاد از اسرائیل که بسیاری از شهروندان خود را از دست داده است، سازمان ملل باید عاملان این اتفاقات را مسئول بداند».

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار