کد خبر: 770560
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
استاندار مرکزی از افتتاح ۹۴ طرح عمرانی با مجموع اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان تفرش دردهه فجر خبر داد.

محمود زمانی قمی در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان تفرش با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی تفرش اظهار داشت: 94 طرح عمرانی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد که 3 طرح عمرانی آن هم‌زمان با چهارمین روز از دهه فجر در تفرش به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این 3 طرح  با مجموع اعتبار 6 میلیارد و 126 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که شامل، طرح روشنایی گردنه نقره کمر در 2/5 کیلومتر با اختصاص 3 میلیارد و 756 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی است.

استاندارمرکزی با اشاره به دومین طرح بهره‌برداری شده تصریح کرد: طرح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان تفرش در فضایی به مساحت 250 مترمربع با اعتبار 2 میلیارد و 37 میلیون ریال ساخته و مجهز شده و شامل اتاق اسکان، استراحت امدادگران، پارکینگ مسقف، اتاق اورژانس و اتاق کشیک دومین طرح بهره برداری شده است که در 16 کیلومتری تفرش قرار دارد.

زمانی قمی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش تفرش نیز از دیگر طرح‌هاست که در زمینی به وسعت 6 هزار و 14 متر مربع و اختصاص اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال ایجاد شده است.

وی با اشاره به کانون‌های توسعه شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: هر شهرستان از قابلیت‌های منحصر به‌ فردی برخوردار است که مدیران آن می‌توانند با نگاه علمی در مدیریت این قابلیت‌‌ها، تولید ثروت و نیز اشتغالزایی کنند که این مهم سبب پویایی و رونق شهرستان می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار