کد خبر: 770466
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ادامه بارش برف و باران در کشور از حرکت این سامانه بارشی به سمت شمال شرقی کشور و سواحل شرقی خزر خبر داد.

خبرگزاری میزان: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ادامه بارش برف و باران در کشور از حرکت این سامانه بارشی به سمت شمال شرقی کشور و سواحل شرقی خزر خبر داد.

احد وظیفه از ادامه بارش باران و برف در سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب، تهران، ارتفاعات البرز خبر داد و گفت: این بارش‌ها در برخی مناطق با وزش باد شدید، کولاک برف و در مناطق مستعد با بارش تگرگ همراه خواهد بود. به تدریج با حرکت «شرق سوی» این سامانه، ضمن کاهش ناپایداری و ابرناکی در مناطق ذکر شده، بارش برف و باران و وزش باد، در شمال شرق کشور و سواحل شرقی خزر تشدید می‌شود.

وی به کاهش قابل ملاحظه دما در این مناطق طی شب گذشته اشاره کرد و افزود: این سامانه فردا در شمال شرق باعث بارش پراکنده شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود. شدت بارش امروز در استانهای گلستان و خراسان رضوی است.

به گفته مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا آخرهفته جاری ادامه می‌یابد. همچنین خلیج فارس، فردا و پس فردا مواج خواهد بود.

وظیفه ادامه داد: برای امروز در شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید، گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت هوای استان تهران را برای امروز کمی ابری، همراه با وزش باد و در شهرهای شرقی نیمه ابری به همراه بارش پراکنده اعلام کرد و گفت: دمای هوا در این روز در سردترین ساعت به سه درجه زیر صفر و در گرم ترین ساعت به شش درجه بالای صفرمی‌رسد.

وظیفه ادامه داد: هوای این استان، فردا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و به تدریج نیمه ابری پیش بینی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار