کد خبر: 770327
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
رئیس پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: از بامداد امروز و با ورود سامانه بارشی جدید، شاهد بارش برف در اغلب محورهای مواصلاتی استان از جمله کولاک در آزادراه «تبریز-تهران» هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جواد ناموران اظهار داشت: از بامداد امروز شاهد بارش برف و کولاک در اکثر محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی هستیم که سطح جاده ها را لغزنده و دید افقی را کاهش داده است.
 
وی افزود: هم اکنون در آزاد راه تبریز-تهران و محورهای جلفا-مرند، تبریز-میانه و اهر-تبریز شاهد بارش برف همراه با کولاک هستیم و عوامل راهداری و ماموران پلیس راه در تلاش هستند تا این محورها را باز نگه دارند.
 
ناموران تصریح کرد: در محورهای تسوج - شبستر، تبریز- آذرشهر، اهر - کلیبر، سراب-تبریز و سراب-اردبیل شاهد بارش خفیف برف هستیم که بنابه گزارش کارشناسان هواشناسی امروز بر شدت این بارش ها افزوده خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر علاوه بر اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن، باک بنزین خودرو را پر نگه دارند و حتماً به همراه خود زنجیر چرخ، پوشاک گرم و مقداری خوراکی داشته باشند.
 
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با بیان اینکه لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی در فصل زمستان است، به رانندگان توصیه کرد، برای پیشگیری از حوادث ناگوار ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی بپرهیزند.
 
انتهای پیام/60002/و

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار