کد خبر: 770280
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
سردار اشتری درباره وضعيت صيادان بوشهری گفت: هنوز اطلاعات دقيقی در دست نیست، اما مرزبانی و مسئولان مربوطه در حال پيگيری هستند.
سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در حاشیه مراسم همايش معاونين و فرماندهان مرزبانی استان‌های مرزی در جمع خبرنگاران از دستگيری 10 تروريست داعش و اشرار در مرزهای شرق  و غرب كشور طی  چند ماه اخير، خبر داد.

وی در ادامه درباره وضعيت صيادان بوشهری گفت: هنوز اطلاعات دقيقي در دست نیست، اما مرزبانی و مسئولان مربوطه در حال پيگيری هستند.

سردار اشتری در ادامه به برنامه نيروی انتظامی در برنامه ششم اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه صورت گرفته، انسداد مرزها تكميل شده و نيروی انتظامی حضور گسترده در مرزها دارد.

وی افزود: نيروي انتظامی در 8 هزارو 755 كيلومتر مرز خشكی و دريائی حضور دارد، به طوری که نيروهای سپاه و ارتش نيز در برخي از مرزها نيز حضور دارند. در برخی از مرزها با مشكلاتی رو به رو شده ايم كه با مذاكرات ملی و منطقه ای در حال رفع آن هستيم.

فرمانده ناجا همچنين درباره مشكلات مالی نيز اظهار كرد: قول هايی به ما داده شده تا طی چند روز آینده بخش‌هايی از بودجه به ما داده شود.در واقع بايد گفت پايه تخصيص اعتبار در اين حوزه ضعيف است كه ما حتی اين موضوع به را به سازمان مديريت و معاون اول رييس جمهور اعلام كرديم تا بودجه تغيير كنند و با تخصيص بودجه مشكلات حل خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار