کد خبر: 770197
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
كفاشيان متعجبمان مي‌كند، رئيس خنده‌روي فدراسيون فوتبال اين روزها با خنده‌‌هاي تلخ‌تر از زهرش روي اعصاب علاقه‌مندان به فوتبال و ورزش ايران راه مي‌رود.
فریدون حسن
عربستان را بي‌خيال، كفاشيان را بگيريدكفاشيان متعجبمان مي‌كند، رئيس خنده‌روي فدراسيون فوتبال اين روزها با خنده‌‌هاي تلخ‌تر از زهرش روي اعصاب علاقه‌مندان به فوتبال و ورزش ايران راه مي‌رود. كفاشيان يك ماه است كه هيچ واكنشي به ادعاهاي عربستان سعودي در خصوص ايران نشان نمي‌دهد،حتي وقتي از جلسه مهم ديروز هم بيرون آمد اينقدر منفعل حرف زد كه گويي اتفاقي رخ نداده، ديروز نوشتيم كه اين از نظر ملت ايران گناهي است نابخشودني اما در عين ناباوري كفاشيان قبل از جلسه با وزير ورزش و مسئولين امور خارجه كشور اعلام كرد بازي در كشور سوم قانون AFC است.
جمله كفاشيان براي فوتبال ايران بسيار زشت‌تر از ادعاهاي عربستان سعودي بود. رئيس خنده‌روي فدراسيون فوتبال قانون و اطلاعات قانوني خود را به رخ مخاطبان مي‌كشد در حالي كه گردن نهادن به اين قانون يعني تأييد تمام اتهاماتي كه عربستان طي هفته‌‌هاي گذشته به كشورمان زده است. عربستان مدعي است كه تيم‌هاي عربي در ايران به خاطر حملات تروريستي امنيت ندارند و كفاشيان از اجراي قانون AFC حرف مي‌زند و در لفافه روي تمام ادعاهاي سعودي‌ها صحه مي‌گذارد، به جاي اينكه با دفاع جانانه از فوتبال كشور به همه بقبولاند كه ايران هيچ مشكلي براي برپايي بازي‌ها ندارد.
كفاشيان اين روزها اصلاً نيست، اينقدر درگير مسئله انتخابات فدراسيون است كه گويي چيز ديگري جز انتخابات و كشمكش‌‌هاي آن را نه مي‌شنود و نه مي‌بيند. كفاشيان به نظر مي‌رسد اميد چنداني به انتخاب دوباره براي رياست فدراسيون فوتبال ندارد، اين را مي‌توان از حرف‌ها و اظهارنظرهاي چند روز اخيرش فهميد وقتي كه عنوان مي‌كند به دستور وزير از كانديدا شدن و ثبت نام براي رياست فدراسيون انصراف مي‌دهد اما گويا اين سر خوردگي و نااميدي از رياست باعث شده تا او تمام امور فدراسيون را به امان خدا رها كند. مثال بارز اين مسئله هم، همين بي‌تفاوتي و بي توجهي جناب رئيس به اين همه حاشيه‌سازي عربستان سعودي براي ايران و فوتبال كشورمان است. كفاشيان به اين مورد بي‌توجهي نشان مي‌دهد تا اين ادعا بيشتر به حقيقت نزديك شود كه او چون به رياست اميد ندارد بنابراين كاري هم براي فوتبال ايران انجام نمي‌دهد والا چه لزومي دارد كه او به جاي موضع‌گيري و حتي سكوت مثل هفته‌‌هاي گذشته در قبال اين جريان درست در روزهايي كه همه انتظار برخورد قاطع از فدراسيون را دارند حرف از اجراي قانون AFC در مورد بازي در كشور سوم به زبان بياورد.
شايد جناب رئيس از بابت انتخاب نشدن در ارديبهشت ماه 95 خيالي آسوده دارد و مي‌خواهد هر چه مشكل هست را براي رئيس بعدي يكجا به ارث بگذارد، آنچه واقعيت دارد اين است كه اين روزها تمام فوتبال و حتي كارشناسان خارج از گود آن از برخورد قاطع با عربستان سعودي مي‌گويند اما علي كفاشيان از مماشات و حتي بازي در زمين سوم سخن مي‌گويد. بايد حق داد كه متعجب باشيم، بايد حق داد كه ادعا داشته باشيم رئيس فدراسيون فوتبال نمي‌خواهد براي فوتبال كشور كاري انجام دهد و بايد حق داد كه منتظر رفتن بي‌چون و چراي زودتر علي كفاشيان از فدراسيون باشيم. شايد فوتبال نفسي بكشد و از جا بلند شود. اين روزها به نظر مي‌رسد بايد عربستان را به حال خود رها كرد تا شيطنت‌هايش را انجام دهد. ما اينجا و در داخل بايد بسيج شويم و جلوي كفاشيان را بگيريم كه گويا از شدت علاقه به شيخ سلمان فراموش كرده ايراني است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار