کد خبر: 770193
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
معاون اول قوه قضائيه، توهين به نهادهاي قانوني و شوراي نگهبان را تخلف و جرم دانست و از تشكيل پرونده براي متخلفان در دستگاه قضا خبر داد.
حجت‌الاسلام محسني‌اژه‌اي در برنامه نگاه يك، با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: به اميد خدا اين انتخاباتي كه ملت ما در پيش دارد، همانند انتخابات‌هاي گذشته پرشور و در كمال آرامش و امنيت خواهد بود و مردم نيز مراقب شيطنت‌هاي بيگانگان هستند. وي در ادامه توهين به نهادهاي رسمي و قانوني كشور را جرم دانست و تأكيد كرد: بسياري از اين موارد ضرورتي ندارد حتماً شكايت خصوصي باشد، برخي ممكن است جنبه عمومي داشته باشد و دادستان ورود مي‌كند اگر كسي به مسئولان انتخابات مثل وزارت كشور و شوراي نگهبان توهين كند، نيازي به شكايت خصوصي ندارد. وي در پاسخ به سؤالي درباره جار و جنجال‌هايي كه برخي در پي عدم احراز صلاحيت يك فرد راه انداخته بودند، گفت: در هفته‌هاي اخير برخي حرف‌ها زده شد، گاهي از زبان مسئولان و نهادها و افرادي كه ادعايي هم دارند، اينها مي‌تواند مصداق تشويش اذهان عمومي و مصداق توهين و تحريك افراد باشد براي دست زدن به برخي اقدامات خلاف قانون. سخنگوي دستگاه قضا خاطرنشان كرد: براي اين‌گونه امور پرونده تشكيل مي‌شود، اسناد و مدارك جمع‌آوري و به وقتش برخورد مي‌شود، حتي اگر جزو مسئولان باشند.
محسني‌اژه‌اي يادآور شد: اگر با ضعيف برخورد و با قوي برخورد نشود مشكل ايجاد مي‌شود، ما زماني مي‌توانيم ادعا كنيم كه دستگاه قضاي اسلامي هستيم كه تبعيض قائل نشويم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
0
.... دستگاه قضا" با افرادی
که قانون اساسی کشور را زیر سوال
می برند" برخورد جدی کند.ایا؟ با
خواست عده ای محدود می شود"قانون اساسی کشوری را تغییر داد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار