کد خبر: 770134
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
در باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی
باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی در چهاردهمین نشست خود رمان «زنی با کفش های مردانه» نوشته محمدعلی گودینی را با حضور نویسنده و منتقدان، بازخوانی و بررسی می کند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این نشست که عصر دوشنبه نوزدهم بهمن ماه برگزار می شود، رمان برگزیده سومین جشنواره داستان انقلاب با حضور یوسف قوجق، نویسنده و کارشناس و اکبروالائی، نویسنده و کارشناس بازخوانی و نقد و بررسی می شود. حمیدباباوند، کارشناس-مجری این برنامه خواهد بود.

در این نشست اصغرهمت، بازیگر سینما و تلویزیون به خوانش بخش هایی از این رمان می پردازد.

باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی با توجه به تاکید بر مطالعه این اثر، آن را با تخفیف 50 درصد در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

«زنی با کفش های مردانه» داستان زنی است که قبل از انقلاب در یکی از کارخانه‌های پارچه‌بافی مشغول به کار بود و از قضا او و خانواده‌اش سلطنت طلب هستند.

 گودینی درباره این کتاب گفت: این رمان شخصیت اول و دوم ندارد و درباره کارگران از کار افتاده پس از انقلاب و صحنه رویارویی آنها با مقوله جنگ است. من نوشتن این کتاب را 15 سال پیش شروع کردم. زنی که در این رمان کفش‌های مردانه می‌پوشد برادرزاده سلطنت‌طلبی است که بنا به شرایط خانوادگی‌اش دوست ندارد انقلاب شود.

چهاردهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی، دوشنبه نوزدهم بهمن ساعت 16 در سالن سپیده این فرهنگسرا برگزار می شود.

تابستان 1394 با شمارگان دو هزار و 500 نسخه در 535 صفحه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانیenghelab.farhangsara.ir مراجعه کنید یا با شماره های 9-55419057 تماس بگیرید. فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار