کد خبر: 770100
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی به منظور متوقف ساختن تجاوز عربستان به این کشور، مناطق وسیعی از اطراف صنعا را از لوث مزدوران پاکسازی کردند.
تسنیم: به نقل از سبأ نت، یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند مناطق "المدفون" و "ملح" در بخش "نهم" استان صنعا را از لوث مزدوران پاکسازی کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات نظامی 30 عنصر مزدور کشته شدند گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشروی چشمگیری در مناطق نهم و الجدعان کسب کرده‌اند و این پیشروی علی‌رغم گسترده بودن حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به دست آمد.

کشته شدن شماری مزدور و انهدام یک تانک در استان الجوف

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در راستای عملیات نظامی به منظور متوقف ساختن تجاوز عربستان یک خودروی زرهی متعلق به مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "السعرا" در استان الجوف را منهدم کردند.

یک منبع نظامی گفت که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی با موشک زمین به زمین این خودروی زرهی مزدوران را در منطقه السعرا منهدم کرد که در پی آن تعدادی از مزدوران که سوار بر این خودرو بودند کشته یا زخمی شدند.

وی افزود که در عملیات نظامی در بخش خب و الشعف نیز تعدادی مزدور به هلاکت رسیدند.

انهدام چندین انبار تسلیحاتی عربستان در جیزان

یگانهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته یک دستگاه بولدوزر نظامی عربستان و تعدادی انبار تسلیحاتی وابسته به ارتش این کشور در جیزان را منهدم کردند.

یک منبع نظامی در جیزان گفت که یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی پایگاههای نظامی عربستان در "ملحمه"، و "شرفان" در جیزان را در هم کوبید که در پی آن یک بولدوزر نظامی و چندین انبار تسلیحاتی موجود در این پایگاهها منهدم شد.

این منبع گفت که یگان توپخانه ارتش وکمیته های مردمی پایگاه نظامی مستحدث عربستان در پشت منطقه "الخورمه" در عسیر را گلوله باران کردند.

شهادت 6 شهروند یمنی در حملات عربستان به تعز

در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به شهر "ذباب" در بخش باب المندب و بخش مأویه در شرق استان تعز 6 شهروند یمنی که در میان آنان زنان نیز حضور داشتند به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

یک منبع محلی در استان تعز گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی سه بار منطقه "حبیل اسود" در بخش "مأویه" را بمباران کردند که در پی آن یک زن و سه تن از دخترانش به شهادت رسیدند. همچنین دو شهروند دیگر نیز در سه حمله ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه "الجاهلی" در شهر ذباب به شهادت رسیدند.

این منبع گفت که ائتلاف متجاوز سعودی چندین بار نیز به مناطق مختلف منطقه "حوزان" در شهر ذباب تعز حمله کرد که در پی آن به تعدادی از منازل و تاسیسات عمومی و املاک خصوصی خسارت وارد شد.

وی ادامه حملات ائتلاف متجاوز سعودی و هدف قراردادن غیرنظامیان و منازل و تجمعات مسکونی و روستاها را محکوم کرد و از سازمان ملل و شورای امنیت و سازمانهای حقوقی و انسانی خواست که نقش آفرینی کنند و برای توقف تجاوز آشکار به یمن تلاش کنند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در طول ساعات گذشته استان‌های مختلف یمن را بمباران کردند که در پی این حملات خساراتی به منازل مسکونی، تاسیسات عمومی و خصوصی و زیرساخت‌های این کشور وارد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار