کد خبر: 770042
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
دادستان مرکز مازندران با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی با هرگونه شرارت وناامنی برخورد جدی خواهد کرد، گفت: برای شروری که در فضای مجازی رجزخوانی کرده بود، قرار سنگینی صادرشده است.
حجت‌الاسلام اسدالله جعفری دادستان مرکز مازندران، بابیان اینکه اشرار تمایل دارند موج روانی در جامعه مطرح و اسطوره‌سازی قلابی درست کنند، از لقب دادن شاه مازندران به یک شرور سابقه‌دار در مازندران انتقاد کرد و افزود: دستگاه قضایی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی با هرگونه شرارت‌ها برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر جوانان غیور ما در حال مبارزه با ناامنی‌ها هستند تا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند اظهار داشت: درعین‌حال شاهد آن هستیم که برخی در داخل جامعه در تلاش هستند تا آرامش مردم را سلب و ایجاد ناامنی کنند.

حجت‌الاسلام جعفری اظهار داشت: هر جا که صحبت از اراذل‌واوباش یا افرادی که مخل امنیت جامعه هستند، می‌شود، دستگاه قضایی و انتظامی با اولویت با این موارد برخورد می‌کنند زیرا حق اولیه و ضروری مردم است که از آرامش برخوردار باشند.

وی یادآور شد: ما نه‌تنها جایگاهی برای افراد شرور و اراذل‌واوباش در جامعه قائل نیستیم بلکه با این‌گونه رفتارهای مجرمانه در فضای عمومی بشدت برخورد می‌کنیم و طبق آمار دستگاه قضایی و عملکردها نشان می‌دهد که شدید با عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام جعفری درباره پرونده شرور سابقه‌دار که در فضای مجازی اقدام به رجزخوانی کرده و موجب رعب و وحشت در افکار عمومی شده بود اظهار داشت: دستگاه قضایی و انتظامی بلافاصله برخورد با این افراد را در دستور کار قرارداده است.

وی اظهار داشت: این فرد شرور در یک اتاق دربسته‌ای اقدام به رجزخوانی و نسبت به انتشار فیلم آن در فضای مجازی اقدام کرده بود و پس‌ازآنکه متوجه شد که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی پیگیر پرونده‌اش هستند متواری شد.

حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: این فرد در مدت کوتاهی که متواری بود به‌جاهای مختلفی ازجمله بیرون شهر، کوه‌ها و غیره پناه برود و سرانجام در یک روستا دستگیر شد و بلافاصله دستگاه قضایی رسیدگی به پرونده این شرور را در دستور کار قرارداد و قرار سنگینی نیز برای متهم صادرشده است.

وی عنوان کرد: این فرد شرور نیز در مصاحبه‌اش عنوان کرده بود که جو گیر شده و نسبت به عملش پشیمان است اما نتیجه برخوردهای نهایی قضایی با این شرور به مردم اطلاع‌رسانی می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار