کد خبر: 770001
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
دو عنصر تندرو جريان اصلاحات كه با اتخاذ مواضع ساختارشكنانه عملاً به صف اپوزيسيون پيوسته‌اند، اخيراً از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني خواسته‌اند در اعتراض به شوراي نگهبان از انتخابات خبرگان انصراف بدهد.
دو عنصر تندرو  جريان اصلاحات كه با اتخاذ مواضع ساختارشكنانه عملاً به صف اپوزيسيون پيوسته‌اند، اخيراً از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني خواسته‌اند در اعتراض به شوراي نگهبان از انتخابات خبرگان انصراف بدهد. آقايان «م. ن» و «م. خ» كه به‌واسطه رفتارهاي سينوسي از سوي هيچ كدام از جريان‌هاي سياسي چندان جدي گرفته نمي‌شوند و حتي برخي آنها را متهم مي‌كنند كه نفوذي برخي دستگاه‌هاي امنيتي هستند، از طريق ديدار حضوري و پيام به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام پيشنهاد كرده اند، شما از رقابت‌هاي انتخابات خبرگان كنار بكشيد و ما هم تحريم انتخابات را كليد مي‌زنيم!
گفته مي‌شود آقاي هاشمي رفسنجاني ضمن برخورد تند و عتاب آميز با «م. خ» گفته هزينه‌هايي كه جريان اصلاحات و غيراصلاحات ايجاد كرده‌اند و فضايي كه تندروها در آن جولان مي‌دهند به خاطر عملكرد امثال شماهاست. هاشمي با تأكيد بر اينكه كسي حق انصراف و تحريم انتخابات را ندارد، گفته است هركسي هر حرفي دارد بايد بيايد در صحنه انتخابات بزند. وي افزوده من تا لحظه آخر هم اگر رد صلاحيت بشوم در انتخابات شركت مي‌كنم و مردم را دعوت به انتخابات مي‌كنم. بايد برويم صحبت كنيم تا افراد به صحنه برگردند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سیدجلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
1
0
از خدا ی متعال میخواهیم که ایشان را که ازسرمایهای انقلاب است ازشر خناسان حفظ کند واین یار دیرین امام ورهبری را مانند سالها ی قبل وبعد از انقلاب به اصل خود هدایت کند وباو توفیق دهد تا همجون دهه اول انقلاب مدافع اسلام ناب وخار چشم لاییک ها باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
ما را به خير
پيران قدرت طلب و قدرت طلبان در پيري . اميدي نيست
فقط شر مرسانند !!!
همين
ابوالقاسم دهقانی تفتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
1
2
هاشمی سرمایه انقلاب و یار دیرین رهبر و امام راحل بوده و هست و بارها در دشوارترین شرایط مشاور و همراز امام خامنه بود و تا آخر پای انقلاب خواهد ماند اینو باید کسانیکه قصد تخریب ایشان را دارند بدانند و دست از اختلاف افکنی که ریشه در جهالت دارد بردارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار