کد خبر: 770000
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
پس از عدم احراز صلاحيت سيدحسن خميني در انتخابات خبرگان رهبري كه به‌واسطه شركت نكردن وي در آزمون علمي حادث شد، فشارهاي زيادي از سوي اصلاح طلبان تندرو عليه ايشان وارد شده بود كه...
پس از عدم احراز صلاحيت سيدحسن خميني در انتخابات خبرگان رهبري كه به‌واسطه شركت نكردن وي در آزمون علمي حادث شد، فشارهاي زيادي از سوي اصلاح طلبان تندرو عليه ايشان وارد شده بود كه وي مي‌بايست در بيانيه‌اي رسمي و براي ثبت در تاريخ به شوراي نگهبان هجمه وارد كند كه البته وي نپذيرفته بود.
يك منبع مطلع با بيان اين خبر گفت: در يك ميهماني كه به همين منظور و با حضور سران اصلاحات ترتيب داده شده بود، سيد حسن خميني با اين ارزيابي كه دادن بيانيه يعني ايجاد فضاي دو قطبي، به اين درخواست تن نداده و مخالفت كرده است. نهايتا مقرر مي‌شود كه فرزند يكي از فعالان فتنه 88 و عضو موثر دولت اصلاحات و حزب منحله مشارکت تعدادي از دانشجويان را نزد سيد حسن ببرد و در قالب سخنراني توام با فضاي احساسي متن بيانيه گنجانده شود. در نهایت فرزند «ع.ر» تعداد 17-18 نفر از دانشجویان انجمن اسلامی یکی از دانشگاه‌های تهران را برای حضور در این سخنرانی‌ها هماهنگ می‌کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
خداوند این سید بزرگ وبزرگزاده راازشر اشرار ومنافقین حفظ کندواورا خلف صالحی برا ی امام ویادگار امام قرار دهد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار