کد خبر: 769785
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
نامه سرگشاده كانون دانشگاهيان ايران
كانون دانشگاهيان ايران اسلامي در نامه‌اي سرگشاده به هاشمي رفسنجاني اعلام كرد: انحراف از مسير حق، حركت در وادي حيراني و سرگرداني است.
به گزارش فارس، در ابتداي اين نامه خطاب به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام آمده است: سخنان شما در مراسم گراميداشت سي و هفتمين سالگرد ورود حضرت امام(ره) به كشور، علاقه‌مندان به انقلاب را به تعجب وا داشت و سخت متأثر ساخت. در اين مراسم، خطاب به اعضاي شوراي نگهبان گفتيد: «شما صلاحيت خود را از كجا آورده‌ايد؟ چه كسي به شما اجازه داده است كه قضاوت كنيد؟ چه كسي به شما اجازه داده كه يك جا بنشينيد و داوري كنيد.». اين نامه مي‌افزايد: همين پرسش را مي‌توان از شما داشت كه شما در مقام رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، صلاحيت خود را از كجا آورده‌ايد كه به‌طور مستمر خلاف مصلحت نظام، آرمان‌هاي امام(ره) و منافع ملي كشور عمل مي‌كنيد كه اطمينان سران فتنه سال 88 به پشتيباني شما و بر باد دادن تأثير بين‌المللي حضور چشمگير ملت در انتخابات آن سال يكي از نمونه‌هاي آن است. در اين نامه آمده است: شما كه براي هر موضوعي خاطره‌اي از حضرت امام(ره) در انبانتان داريد، آيا خاطره و سفارشي از ايشان به ياد نداريد كه شما را از تضعيف شوراي نگهبان تحذير كرده باشند؟
در اين نامه آمده است: در مقام قضاوت به نسبت خانوادگي اشاره كرديد و عدم تأييد صلاحيت علمي نوه امام به دليل عدم حضور در آزمون را عامل بي حرمتي به حضرتش دانستيد. اين چه استدلالي است! آيا گراميداشت امام به اين است كه براي منسوبين ايشان قانون را زير پا بگذاريم و امتيازات ويژه قائل شويم؟! آيا امامي كه مي‌شناسيد و مي‌شناسيم هرگز بدين امر راضي بودند؟! آيا زير پا گذاشتن قانون، احترام به بيت امام است؟! آيا همين امام بزرگوار نبودند كه بارها همه را به رعايت قانون توصيه مي‌فرمودند؟
در اين نامه همچنين آمده است: آقاي هاشمي! شما را چه شده است؟ امروز به گذشته خود نگاه كنيد و دوستان و دشمنانتان را به نظاره بنشينيد و قدري در اين مورد بينديشيد كه چرا دشمنان پيشينتان كه همواره در تخريب شما مي‌كوشيدند، مدتي به شما رو آوردند، مواضعتان و سخنان امروز شما بر ضد شوراي نگهبان را «تيترِ يك» رسانه‌هاي خود مي‌كنند و برايتان كف و سوت مي‌زنند و يا در دفاع از شما اشك تمساح مي‌ريزند؟ كانون دانشگاهيان ايران اسلامي در اين نامه تصريح كرده است: آقاي هاشمي! عصبانيت در خطابتان به شوراي نگهبان موج مي‌زند اما شايد ريشه آن نه در عملكرد قانوني آن شوراي محترم بلكه در محكوميت و البته در نظر شما مظلوميت مهدي هاشمي نهفته باشد از آنجا كه براي ابراز عصبانيت و انتقام، از بيت محترم امام هزينه مي‌كنيد. در اين نامه آمده است: شايد هم عصبانيت شما از ناكامي در اجراي پروژه هولناك براي آينده نظام باشد. بعيد نيست كه اين نوع دلسوزي براي نوه امام جهت برخورداري از سبد آراي احتمالي ايشان در انتخابات پيش رو و يا مظلوم نمايي ايشان براي بهره برداري در پروژه‌هاي آتي باشد. هر چه باشد در صورت عدم هماهنگي با قانون و آرمان‌هاي امام و شهيدان انقلاب اسلامي، انحراف از مسير حق، حركت در وادي حيراني و سرگرداني است.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
0
0
جناب آقای هاشمی یک خورده به فکر امام راحل , خون شهدا , آخرت .. باشید و...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار