کد خبر: 769708
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
پیام سردار نقدی به سید حسن نصرالله و سرلشکر سلیمانی
رئیس سازمان بسیج در پیامی برای سید حسن نصرالله و سرلشگر سلیمانی با تبریک آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه توسط ارتش این کشور و گروههای مقاومت گفت: استمرار این پیروزی ها راه را برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی هموار خواهد کرد.

به گزارش بسیج در پی آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا(س) سوریه، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیامی را برای سید حسن نصرالله و سرلشکر قاسم سلیمانی ارسال کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادران بزرگوار سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی دامت برکاتهما
سلام علیکم
با احترام و تواضع به پیشگاه تمامی مجاهدان راه اسلام و با کمال مسرت افتخار دارم از سوی خود و میلیون‌ها بسیجی مشتاق که دلشان برای حضور در جبهه های مقاومت پر می کشد پیروزی های درخشان رزمندگان اسلام را در شکست حصر نبل و الزهرا و در هم شکستن  تروریست های آمریکایی به شما سرداران رشید اسلام و همه امت اسلامی بویژه مردم عزیز سوریه تبریک عرض میکنم.
شکی نیست که با ایستادگی جبهه مقاومت ماموریت تروریست های آمریکایی تکفیری در حفظ رژیم صهیونیستی به شکست خواهد انجامید و استمرار این پیروزی های بزرگ راه را برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی هموار خواهد ساخت.
از راه دور دست و بازوی شما پیشگامان رهایی را می بوسم  و در کنار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام دعاگوی شما هستم.
از خدای می خواهم رهبر بزرگوارمان امام خامنه ای عزیز را طول عمر عنایت فرماید و روز ملاقات ما در  دروازه های بیت المقدس را نزدیکتر گرداند.
برادر شما سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی
رییس سازمان بسیج مستضعفین

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار