کد خبر: 769603
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه ازدوگانه سوز شدن ۹۸ درصد از نانوایی‌‌‌‌‎های استان خبرداد.

حسین بابا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانی با اشاره به اينکه هدف از اجرای این طرح آماده‌سازی برای پخت نان در شرایط اضطراری است، گفت: با دوگانه سوز شدن این واحدهای تولیدی در مواقع بحرانی یا قطعی و افت فشار گاز بدون مشکل و تعطیلی نان مورد نیاز مصرف‌کنند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گان را تأمین می‌کنند.

وي افزود: با همکاری فرمانداری و اتحادیه خباز‌ان در مدت یک ماه اخیر آمار واحد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که دوگانه سوز بودند از 80 درصد به 98 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در انتهای خط تولید گاز قرار دارد، در شرایط بحرانی و کاهش فشار گاز در فصل زمستان امکان قطع گاز نیز بیشتر است.

بابا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانی با بیان اینکه دوگانه سوز شدن بسیار کم هزینه است و نانوایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها تنها نیازمند مشعل و مخزن مخصوص هستند، گفت: دو درصد باقی مانده از واحدهای نانوایی که تاکنون دوگانه سوز نشده نیز به زودی دوگانه سوز می‌‌شوند.

وی به ضرورت دو گانه سوز شدن بسیاری از ارگان‌های خدمات رسان در استان اشاره کرد و افزود: ارگان‌هایی همچون بیمارستان‌ها و سایر نهادها نیز در مواقع بحرانی، قطع و افت فشار گاز ممکن است دچار مشکل شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه توجه به پیشگیری در مدیریت بحران در اولویت کاری قرار دارد، ادامه داد: مسئله دوگانه سوز شدن نانوایی‌‌ها در استان نیز جزو اهداف بسیار مهم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار