کد خبر: 769602
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج از ساماندهی ترافیک این شهر خبر داد.

محمد صدیق فتحی گفت: عملیات اجرایی پروژه میدان تقاطع بلوار 36 متری زاگرس به کمربندی آبیدر به منظور روان سازی ترافیک، بهبود وضعیت عبور و مرور، کاهش خطرات ناشی از تصادفات و کاهش سرعت به میزان ایمن (آرام سازی ترافیک) آغاز شد.

وي افزود: در تقاطع زاگرس به‌صورت میدان، طرح جزیره مرکزی به شکل بیضی طول زیادی جهت حرکات تداخلی اصلی فراهم می‌کند و به دلیل وجود ترانشه مرتفع در روبروی تقاطع استفاده از طرح جزیره مرکزی به صورت بیضی مایل از سازگاری خوبی با محیط اطراف برخوردار است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه شکل جزیره مرکزی متناسب با نحوه استقرار مسیرهای منتهی به آن و الگوی جریان ترافیک می‌شود ادامه داد: در این طرح جهت ورود و خروج به بلوار زاگرس نیاز به استفاده از کمربندی آبیدر نیست بلکه تمامی گردشها انجام شده و ترافیک در این محدوده آرام می‌شود.

فتحی گفت: پروژه مذکور دارای میدان بیضی شکل به شعاع 10 و 20 متر بوده و دارای باند جدا کننده از سمت پارک کودک به سمت حسن آباد جهت تسهیل ترافیک و تمایز بین مسیر اصلی و مسیر ورودی میدان خواهد بود.

وي افزود: این میدان شامل دو مسیر ورودی و دو مسیر خروجی به بلوار زاگرس بوده که از سمت حسن آباد به بلوار زاگرس به شعاع 50 متر و عرض 8 متر بوده و مسیر ورودی دیگر از کمربندی آبیدر به بلوار زاگرس و مسیر خروجی از بلوار زاگرس به سمت حسن آباد نیز دارای عرض 5/6 متر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار