کد خبر: 769601
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری ۱۵ هزار برنامه شاخص در استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

عباس سروری در نشستی خبری برنامه های دهه مبارک فجر در استان کرمانشاه، گفت: دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با امام جمعه کرمانشاه، گلباران مزار شهدای سراسر استان در روز ۱۵ بهمن با عنوان مهمانی لاله ها و سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

وي همچنین از برگزاری نمایشگاه ها، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، ویژه برنامه های عصر شعر و شب خاطره در استان خبر داد و افزود: برپایی گفتمان های انقلاب در دانشگاه ها، اعزام کاروان ها به مناطق محروم برای خدمات رسانی و انجام ویزیت رایگان، برگزاری برنامه هایی برای روستائیان و عشایر و برگزاری مسابقات بین المللی کشتی برنامه های دیگری است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

سروري یکی از برنامه های مهم برای ایام مذکور را برگزاری جشنواره فیلم فجر در سینما آزادی کرمانشاه برشمرد و ادامه داد: همچنین در این ایام از فیلم «شیر سامرا» که در مورد شهید مهدی نوروزی از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه تهیه شده رونمایی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اجرای برنامه نورافشانی در ۴ نقطه شهر کرمانشاه توسط سپاه و ارتش در شب پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در این شب بانگ الله اکبر در تمامی نقاط استان طنین انداز خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری از ۷۹ پروژه عمرانی در سطح استان طی دهه فجر افزود: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار