کد خبر: 769590
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
همزمان با اتصال مجتمع پتروشیمی مهاباد به خط لوله اتیلن غرب کشور و دریافت خوراک از این خط لوله، تولید پلی اتیلن در بزرگترین واحد صنعتی آذربایجان غربی و غرب کشور آغاز شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مهاباد گفت: تولید در واحد پلی اتیلن به تدریج همزمان با افزوده شدن دریافت خوراک در این مجتمع افزایش خواهد یافت.

محسن مجیدی افزود: مجتمع پتروشیمی مهاباد هم اکنون در هر ساعت 15 تن اتیلن با فشار 32 بار از خط لوله اتیلن غرب دریافت می کند که پیش بینی می شود با توجه به وارد مدار شدن کامل پتروشیمی کاویان و نیز راه اندازی کامل ایستگاه های تقویت فشار، این میزان به مرز دریافت 40 تن خوراک در هر ساعت افزایش پیدا کند.

مجیدی ادامه داد: پلی اتیلن تولیدی این شرکت به کشورهای مختلف صادر خواهد شد و افزون بر بازارهای مناسب در کشورهای همسایه آماده ورود به بازارهای اروپائی نیز هستیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ادامه داد: مجتمع پتروشیمی مهاباد به صورت کامل در حال فعالیت بوده و این مجتمع پتروشیمی به عنوان یک طرح مهم و استراتژیک در غرب کشور آماده افتتاح رسمی است.

احداث مجتمع پتروشیمی مهاباد در قالب احداث خط انتقال اتیلن از عسلویه به غرب کشور ایجاد شده ودر مسیر این خط انتقال شش واحد پتروشیمی در مناطق محروم چون خرم آباد، گچساران، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، مهاباد و سنندج احداث شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار