کد خبر: 769584
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از بهره‌برداری ۹ پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر با ۱۱۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

روح‌الله طاهریان‌پور در بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 9 پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری افزون بر 111 میلیارد ریال درروستاهای استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از آغاز اجرای 2 پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر خبرداد و افزود: همزمان با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی دو پروژه آبرسانی روستایی استان در شهرستان‌های دیر و جم با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد آغاز می‌شود.

طاهریان‌پور با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث دو دستگاه مخزن زمینی آغاز می‌شود گفت: مخازن بتنی به حجم 100 مترمکعب در روستاهای منطقه خائیز شهرستان تنگستان با اعتباری افزون بر 3 میلیارد ریال، توسعه و نوسازی 25 کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی شهر بهارستان شهرستان جم با اعتباری بالغ بر2.5 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر آبرسانی به روستای کوه چر شهرستان جم را مورد اشاره قرار داد و افزود: این طرح با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال افتتاح می‌شود و در این ایام خط انتقال مجتمع روستایی دهنو و زردکی شهرستان بوشهر با سرمایه‌گذاری 24 میلیارد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: مخزن 3 هزار مترمکعبی مجمتع آبرسانی 16 روستای شهرستان دشتستان با اعتباری افزون بر 30 هزار میلیارد به بهره برداری می‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار