کد خبر: 769481
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
با رسیدن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دومین روز برپایی‌اش ماجرای داد و ستد بلیت‌های این رویداد سینمایی هم مطرح شده است.
هر ساله با آغاز جشنواره فیلم فجر علاقمندان به سینما تمام تلاش خود را می کنند تا به هر قیمتی که شده بلیت فیلم های جشنواره را بدست آورند و این مساله فرصتی را برای برخی از افراد فراهم می‌کند تا بتوانند از این راه درآمدزایی کنند.

به عنوان مثال از چند روز پیش در برخی از سایت های تبلیغاتی، آگهی فروش بلیت فیلم های جشنواره در سینمای هنرمندان منتشر شده است که با پیگیری های انجام شده مشخص شد تعدادی از عوامل سینمای ایران بلیت هایی که برای جشنواره فیلم فجر به دست‌شان رسیده به افرادی خارج از سینما هدیه داده‌اند و این افراد نیز بلیت های جشنواره را به مردم می فروشند.

به عنوان مثال فروش بخشی از بلیت‌های سینما سروش توسط یک ناظر اداره گاز انجام می شود که او هم بلیت‌های جشنواره را با واسطه از فرد دیگری خریده است.

همچنین آگهی فروش بلیت سینمای فلسطین نیز توسط یکی از اعضای خانواده یکی از کارگردانان سینما و تلویزیون ایران منتشر شده است. این فرد نیز سری بلیت های سودای سیمرغ ۱ و ۲ را ۸۰ هزار تومان و نگاه نو را ۵۰ هزار تومان فروخته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار