کد خبر: 769382
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
اختتاميه تئاتر فجر برگزار شد
مراسم اختتاميه سي و چهارمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر شامگاه دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه با حضور هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد و برگزيدگان اين جشنواره تنديس‌هاي خود را دريافت کردند.
سپيده آماده
به گزارش «جوان»، پخش نماهنگي به ياد درگذشتگان از ديگر بخش‌هاي برنامه شب گذشته بود. در اين کليپ تصويري، ياد و خاطره هنرمنداني چون هما روستا، احمد علامه دهر، مصطفي عبدالهي، بهرام ريحاني، علي عباد، زهرا(فوژان) رشيدي، عزيز هنرآموز، ولي‌الله مومني، بهمن مظفري، فرامرز بهبود، محمد حسين‌پور، امير بختياري، ثريا شيرزادي، بهمن مظفري، معصومه ذباح و مصطفي اسلاميه گرامي داشته شد. يکي از نکات جالب توجه در معرفي برگزيدگان هر بخش اين بود که داوران و هنرمندان براي معرفي تعدادي از برگزيدگان هر بخش روي سن حضور پيدا کرده و برنده‌ها را اعلام مي‌کردند. در ادامه زماني که اميرحسين شفيعي جايزه برگزيده کارگرداني را دريافت کرد خطاب به حاضران در سالن گفت: تنها جواد ظريف نيست که لايق تشويق است بلکه سردار سليماني را نيز بايد تشويق کنيد. بهرنگ علوي براي بازي در نمايش «زبان اصلي» و نسيم ادبي براي حضور در نمايش «هتلي‌ها» برگزيده رشته بازيگري شدند و سپس ساناز بيان بعد از دريافت جايزه بهترين نمايشنامه براي نگارش «هتلي‌ها» جايزه‌اش را به پسر 5/1 ساله‌اش بامداد آذرنگ تقديم کرد و گفت: اميدوارم او روزي حرف‌هاي مرا بشنود. حميدرضا نعيمي، نويسنده و کارگردان نمايش «ترور» که در بخش کارگرداني تقدير شد، بعد از دريافت لوح تقديرش در سخناني به بودجه‌هاي کم فرهنگ و هنر درکشور ما اعتراض کرد. بعد از حرف‌هاي نعيمي، قطب الدين صادقي که براي اهداي جايزه وي روي سن آمده بود، بيان کرد: خواهش مي‌کنم چند چيز را فراموش نکنيد؛ صبر و استقامت، کار و خلاقيت و ايمان و عشق به هنر. از جمله برنامه‌هاي پاياني مراسم شب گذشته تقدير از فرهاد ناظرزاده کرماني و رونمايي از کتاب سه جلدي «ايمان‌گرايي در ادبيات نمايشي» بود که به همت اداره کل هنرهاي نمايشي منتشر شده است. اين مراسم با حضور علي مرادخاني، معاون هنري وزير ارشاد، مهدي شفيعي مديرکل هنرهاي نمايشي، اردشير صالح‌پور، محمدحسين ناصربخت و اسماعيل شفيعي برگزار شد.
در بخش اهداي جوايز مسابقه بين‌الملل احسان فلاحت‌پيشه که برگزيده بهترين طراحي لباس شد و پس از او رضا کيانيان براي اهداي جايزه بهترين بازيگر مرد بخش بين‌الملل وارد سن شد و جايزه بهترين بازيگر را به لارس ادينگر بازيگر نمايش «هملت» اهدا کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار