کد خبر: 769323
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
تهیه کنندگان ایتالیایی اعلام کردند که رهبر کاتولیک‌های جهان قرار است نخستین پاپ باشد که در یک فیلم دینی با موضوع کودکان به ایفای نقش می‌پردازد. این درحالی است که واتیکان اعلام کرده پاپ فرانسیس جزو بازیگران این فیلم نیست.
ایسنا: پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان قرار است در فیلمی به نام "ماورای خورشید" از موسسه فیلم سازی "آمبی" به ایفای نقش بپردازد. این فیلمی خانوادگی و براساس کتاب مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری ونیتی، پاپ فرانسیس از فیلمسازان خواسته تا فیلمی را تهیه کنند که به موضوع پیام حضرت مسیح (ع) برای کودکان می‌پردازد.

آندره‌آ ایروولینو، یکی از پایه گذاران این موسسه فیلمسازی و مونیکا باکاردی قرار است هزینه تولید و ساخت این فیلم را برعهده بگیرند. گراسیلا رودریگز نیز فیلمنامه را نوشته است.

داستان فیلم درباره ماجراجویی‌های خانواده‌ای با فرزندانی از فرهنگ‌های مختلف است که درباره حضرت عیسی و مسیحیت در دنیای حاضر گفتگو می‌کنند.

تصویر برداری این فیلم از اواخر 2016 آغاز می‌شود و تمامی منافع حاصل از ساخت این فیلم به سازمان ها و موسسات خیریه آرژانتینی تعلق می‌گیرد که به کودکان و نوجوانان آسیب دیده کمک می‌کنند.

آندره‌آ ایروولینو که نخستین فیلم خود را در سن 15 سالگی در ایتالیا ساخته در این باره گفت: پاپ از ما خواست تا فیلمی را درباره پیام مسیح (ع) به کودکان بسازیم و ما این کار را انجام می‌دهیم. این تنها یک فیلم نیست بلکه یک پیام است که ما آن را به خانواده ها و جامعه می رسانیم.

مونیکا باکاردی نیز گفت: این برای من و آندره‌آ ایروولینو مایه افتخار است که این فرصت را به دست آورده ایم تا با پاپ همکاری کنیم و پیام آگاهی را از طریق یک فیلم به مردم برسانیم. من امیدوارم که همه مردم در سراسر جهان با دیدن این فیلم از آن لذت ببرند.

این در حالی است که سخنگوی واتیکان اعلام کرده پاپ فرانسیس بازیگر نیست. این اظهارات وی از برخی شایعات درباره مشارکت پاپ به عنوان اولین ظهور وی در عرصه بازیگری و فیلم کاست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار