کد خبر: 769188
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
روحاني پس از جلسه سران سه قوه عنوان كرد
جلسه سران قوا به ميزباني رئيس‌ جمهوري در آستانه سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برگزار شد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر رياست جمهوري، حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني رئيس‌ جمهوري، آيت‌الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه و علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي ظهر ديروز در نشستي به ميزباني رئيس‌ جمهور، مهم‌ترين مسائل و موضوعات روز كشور را مورد بررسي و تبادل نظر قرار دادند.
رئيس‌ جمهوري پس از اين نشست در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در اين جلسه سران قوا راجع به مسائل مهم كشور بحث و تبادل نظر داشتند و اين در جهت هماهنگي سه قوه براي پيشرفت امور كشور، كارساز و مهم است. دكتر روحاني با تبريك دوازدهم بهمن سالروز ورود امام خميني(ره) به ميهن، اين روز را فجر انقلاب اسلامي دانست و خاطرنشان كرد: ما هر چه داريم از بركت انقلاب اسلامي، دهه فجر و مجاهدت‌هايي است كه ملت ايران به رهبري امام خميني(ره) داشتند كه در نتيجه، عزت، آزادي، استقلال، اخلاق اسلامي و جمهوري اسلامي را براي ما به ارمغان آورد.
رئيس‌ جمهوري با بيان اينكه از طرف سران قواي جمهوري اسلامي از ملت بزرگوار و عزيز ايران دعوت مي‌كنم تا در راهپيمايي 22 بهمن حضوري پرشور و باشكوه داشته باشند، افزود: بعد از 37 سال از پيروزي انقلاب اسلامي ملت ايران با حضور پرشكوه خود در روز 22 بهمن نشان مي‌دهند كه همواره در مسير انقلاب، امام و ولايت خواهند بود و اين راه را ادامه خواهند داد.
دكتر روحاني با اشاره به اينكه در جلسه سران سه قوه در رابطه با فضاي پسابرجام و سفر اخير به دو كشور اروپايي و همچنين اقداماتي كه بايد براي پيشرفت كشور در شرايط جديد انجام شود گفت‌وگو و تبادل نظر داشتند، اظهار داشت: رسيدن به پيشرفت تنها در سايه هماهنگي و همدلي سه قوه امكان‌پذير است و همه قوا بايد دست به دست هم دهند تا از فضاي پسا برجام به نفع مردم‌، كشور و اشتغال جوانان بهره‌برداري كنيم.
رئيس‌ جمهوري همچنين به گفت‌وگو در رابطه با انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در جلسه سران سه قوه اشاره كرد و گفت: آنچه امروز رهبري معظم انقلاب و ملت ايران مي‌خواهند برگزاري انتخاباتي شكوهمند در كشور است، بنابراين چگونگي برگزاري انتخاباتي پرشور، سالم و رقابتي، بخشي از گفت وگوي سران قوا بود و مطمئناً ملت ايران با حضور پرشور خود در انتخابات يك حركت رو به جلو در زمينه سياسي و اجتماعي در كشور را رقم خواهند زد.
رئيس‌ جمهوري با تأكيد بر اهميت همزماني برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري اظهار اميدواري كرد ملت ايران در مسير پيش روي خود همانند گذشته موفق بوده و بتواند افتخارات بزرگ‌تري را بيافريند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار