کد خبر: 769148
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
30 درصد از بليت‌هاي سينماهاي مردمي جشنواره فيلم فجر از طريق فروش گيشه‌اي در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.
محمد صادقی
علاقه‌مندان به پيگيري فيلم‌هاي سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر مي‌توانند بليت‌هاي اين جشنواره را از گيشه سينماهاي مردمي تهيه کنند. مهدي شکري‌آذر، مسئول پيش‌فروش بليت‌هاي جشنواره فيلم فجر، درباره اين موضوع مي‌گويد: 40‌درصد بليت‌ها از طريق اينترنتي پيش‌فروش شده و 30 درصد آنها هم به عوامل فيلم‌ها اختصاص پيدا کرده است. وي ادامه داد: علاقه‌منداني که از پيش‌فروش بليت‌ها جاماندند مي‌توانند از طريق گيشه، بليت‌ها را تهيه کنند زيرا 30 درصد بليت‌هاي جشنواره فيلم فجر به گيشه‌ها اختصاص پيدا کرده است.
بليت‌هاي جشنواره فيلم فجر در دو بسته مجزا «سيمرغ يك» و «سيمرغ 2» تهيه شده که هر کدام از آنها حاوي 11 فيلم است. قيمت هر پک 11 تايي نيز 110 هزار تومان قيمت‌گذاري شده است.
اما خبر ديگر درباره بليت‌هاي جشنواره فجر مربوط به سي و چهارمين جشنواره تئاتر فجر است. طي روزهاي گذشته، اخباري مبني بر انتشار بليت‌هاي تقلبي اين جشنواره منتشر شده بود که واکنش مدير روابط عمومي تئاتر فجر را در پي داشت. مصطفي محمودي مي‌گويد: طبيعتاً بليت‌هاي تقلبي در هر جشنواره‌اي وجود دارد و جشنواره تئاتر نيز از اين مسئله مستثنا نيست، اما بليت‌هاي تقلبي کپي يا درست شده به راحتي قابل تشخيص بوده و موارد متعددي نيز کشف شده است.
وي تأکيد مي‌کند: تعداد بليت‌هاي مهمان به دليل مشکل نرم افزاري در يکي، دو روز اول به صورت دوبله صادر و اين مشکل برطرف شد و اين مسئله درخصوص بليت‌هاي فروخته شده به مردم اساساً صدق نمي‌کند. جشنواره تئاتر فجر در روز گذشته به کار خود پايان داد، اما جشنواره فيلم فجر تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار