کد خبر: 769065
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
ویژه برنامه " حوالی فردا" با رویکرد بررسی تحولات اقتصادی پس از انقلاب و با نگاه به افق 1404 و اقتصاد مقاومتی، بصورت تولید مشترک از ابتدای دهه فجر از شبکه پنج و شبکه بازار روی آنتن رفت.
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، پیش از این هم بازارچه خیریه جشن رمضان بصورت اشتراکی بین این دو شبکه طراحی و پخش شده بود. طراحی یک برنامه مشترک بین دو شبکه با هدف هم افزایی در جذب مخاطب و مدیریت واحد منابع رسانه ای صورت گرفته است.

بنا براین گزارش، شبکه پنج و شبکه بازار ماموریت مشترک اقتصادی دارند و از سال گذشته با تغییرات ساختاری در صدا و سیما، بصورت شبکه ای کانال اداره می شوند.در این ساختار شبکه بازار بعنوان کانال زیر مجموعه شبکه پنج قرار گرفته است.

برنامه حوالی فردا با رویکرد اقتصاد مقاومتی به تهیه کنندگی محمد قنبری و اجرای محسن آزادی و احسان مزینانی ساعت20:40 دقیقه از شبکه پنج و ساعت 23 از شبکه بازار روی آنتن می رود.

گفتنی است: این برنامه تا 29 بهمن مقارن با سالروز فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی روی آنتن این دو شبکه خواهد بود و مسیر پیشرفت، امنیت و عدالت اقتصادی کشور را از سال 1357 تا سال 1404 مرور خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار