کد خبر: 768891
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد كه امريكا و غرب برنامه جامعي را با راهبرد تعامل فشار و مهار عليه ايران تدارك ديده‌اند كه با بهره‌برداري از راه‌هاي نفوذ، در برجام به دنبال اجرايي شدن آنها هستند.
به گزارش فارس، ابراهيم كارخانه‌اي در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني ديروز مجلس گفت: امريكا و همدستانش براي حذف جمهوري اسلامي ايران از معادلات سياسي جهاني و منطقه‌اي چند هدف را دنبال مي‌كنند.
وي ادامه داد: امريكايي‌ها به دنبال محدوديت برنامه هسته‌اي و محدوديت فعاليت‌هاي افتخارآميز موشكي جمهوري اسلامي ايران هستند.
رئيس كميته هسته‌اي مجلس اظهار داشت: امريكايي‌ها به دنبال تضعيف جايگاه منطقه‌اي جمهوري اسلامي ايران و توقف پيشرفت و اقتدار علمي ما هستند كه اين اهداف را در قالب برجام و فرابرجام پيگيري مي‌كنند.
كارخانه‌اي خاطرنشان كرد: فعاليت‌هاي موشكي بزرگ‌ترين سپر دفاعي جمهوري اسلامي ايران است كه حيرت دشمنان را برانگيخته، در حال حاضر دشمن تمامي توطئه‌هاي خود را متوجه اين قله عزت و اقتدار ايران اسلامي كرده است.
وي افزود: اعمال 15 تحريم براي اشخاص حقيقي و حقوقي آن هم بلافاصله بعد از روز اجراي برجام نماد اوج توطئه و كينه امريكا براي مقابله با قدرت عظيم جمهوري اسلامي ايران است.
رئيس كميته هسته‌اي مجلس اظهار داشت: انتشار برنامه كنترل رژيم موشكي NTCR دو روز بعد از امضاي برجام در شوراي امنيت تلاش سازماندهي شده امريكا و غرب براي جلوگيري از فعاليت‌هاي موشكي جمهوري اسلامي ايران است كه خواب آشفته را از چشمان آنان ربوده است، ليكن جمهوري اسلامي ايران قله‌هاي اقتدار دفاعي را يكي پس از ديگري فتح خواهد كرد.
كارخانه‌اي خاطرنشان كرد: تصويب آيين‌نامه جديد نظارت بر اجراي برجام در شوراي امنيت برنامه‌اي هدفمند و مديريت شده از سوي امريكا عليه پيشرفت و اقتدار ملت ايران و به ويژه برنامه موشكي جمهوري اسلامي ايران است كه دستگاه ديپلماسي كشورمان بايد با تمام قدرت از بروز توطئه‌اي جديد عليه جمهوري اسلامي ايران ممانعت به عمل آورد.
وي در پايان گفت: امريكا و غرب با همدستي رژيم‌صهيونيستي برنامه جامع و هدفمندي را با راهبرد تعامل فشار و مهار عليه جمهوري اسلامي ايران تدارك ديده‌اند كه با بهره‌برداري از راه‌هاي نفوذ، ضعف‌هاي ساختاري و نقاط مبهم در برجام به دنبال اجرايي شدن آنها هستند كه ضروري است دستگاه ديپلماسي و هيئت نظارت بر اجراي برجام برنامه‌ از پيش تنظيم‌شده‌اي را براي مقابله با توطئه‌هاي مشترك سرويس‌هاي جاسوسي امريكا و رژيم‌صهيونيستي به عمل آورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار