کد خبر: 768397
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
تهيه‌كننده سريال «دوردست‌ها» با اشاره به وضعيت جمال اجلالي بازيگر اين مجموعه بيان كرد كه وي هنوز قادر به تكلم نيست اما به گفته پزشكان تا چند روز ديگر مي‌تواند به تهران منتقل شود. ​
فريبا توكلي، تهيه‌كننده سريال «دوردست‌ها» با اشاره به وضعيت جمال اجلالي بازيگر اين سريال كه چند روز پيش به دليل خونريزي مغزي در بيمارستاني در ساري بستري شد، درباره وضعيت فعلي وي گفت: ما هر روز به ديدار وي مي‌رويم و شب گذشته پنجم بهمن‌ماه هم به بيمارستان رفتيم. او اگرچه هنوز نمي‌تواند تكلم داشته باشد و صحبت كند اما نسبت به سخنان ما واكنش نشان مي‌دهد. وي ادامه داد: خانواده وي كارهايش را در حوزه بيمه انجام مي‌دهند و ما هم در كنار آنها هستيم و آنها را تنها نمي‌گذاريم. توكلي درباره انتقال اين بازيگر به تهران با توجه به دستور پزشكان نيز عنوان كرد: پزشكان گفته‌اند كه بايد وضعيت وي ثابت شود و احتمال دارد كه بعد از ثبات تا چند روز ديگر آقاي اجلالي به تهران منتقل شود.
جمال اجلالي بازيگر سريال «دوردست‌ها» بود كه روز جمعه دوم بهمن هنگام گريم در اين سريال كه اكنون در شمال كشور تصويربرداري مي‌شود دچار خونريزي مغزي و در بيمارستان ساري بستري شد.
سريال «دوردست‌ها» به كارگرداني جواد ارشاد و با بازي بازيگراني از جمله دانيال حكيمي، هومن برق‌نورد، فاطمه گودرزي، ونوس حسن‌كانلي، بهرام ابراهيمي، كوروش سليماني و جمال اجلالي براي شبكه يك ساخته مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار