کد خبر: 768294
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از تحویل 2 میلیارد و 38 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌‎های استان بوشهر در 9 ماهه نخست امسال خبر داد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست گفت : نیروگاه ها از جمله منابع مهم تولید آلودگی در شهرها هستند که جهت کاهش این آلایندگی طی سال های اخیر ، تلاش های گسترده ای در کشور جهت تغییر سوخت آن ها از مازوت به گاز طبیعی صورت گرفته و در استان بوشهر نیز این روند با شتاب بالایی اجرا گردیده است.

مهندس غلامعباس حسینی با ابراز خوشحالی از روند رو به رشد گازرسانی به نیروگاه های کشور بیان داشت :سهم سوخت مایع در نیروگاه های کشور از سال 92 روند کاهشی مناسبی داشته به طوری که در سال 94 رشد میزان مصرف گاز در نیروگاه ها نسبت به سال 93 دارای 18 درصد افزایش بوده است

وی در همین ارتباط با قدردانی ازاولویت بخشی به تامین گاز مورد نیاز نیروگاه ها از سوی شرکت ملی گاز ایران افزود : طی 9 ماهه سال جاری 2 میلیارد و 38 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه های این استان تحویل داده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت : با گازرسانی به نیروگاه های یادشده ونیز دیگر صنایع استان ، علاوه بر کاهش آلایندگی های زیست محیطی از طریق بکارگیری گاز طبیعی بجای سوخت های فسیلی، شاهدکاهش هزینه ها هم بوده ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار