کد خبر: 768287
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از آمادگی 20 طرح عمرانی در این حوزه با سرمایه گذاری 55 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

مجیدرضا نصرالله نژاد در نشست ویژه هماهنگی برنامه های دهه مبارکه فجر افزود: این طرح ها در شهرستان های اراک، خمین، محلات، ساوه و شازند آماده بهره برداری شده که طرح چهارخطه کردن محور محلات - خمین - دلیجان به طول پنج کیلومتر و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و اجرای روشنایی محور اراک - سلفچگان به طول 16 کیلومتر در دوباند رفت وبرگشت و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از جمله آن است.

مدیرکل راه و شهر سازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: اصلاح گردنه رنگرز ( موسوم به پیچ آینه) ساوه با اعتبار 600 میلیون ریال و اجرای روشنایی محور گردنه گیان و نقره کمر تفرش به طول 11 و نیم کیلومتر در دوباند رفت وبرگشت و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از دیگر طرح های ایام الله دهه فجر است.

نصرالله نژاد گفت: آغاز عملیات اجرایی زیرگذر روستای خیر آباد اراک با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و نیز زیرگذر پرندک ساوه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال نیز در ایام الله دهه فجر انجام می شود.

وی بیان کرد: در دهه فجر امسال همچنین یکهزارو 320 واحد مسکن مهر در قالب طرحهای 99 ساله و خودمالک در شهرهای خمین ،اراک و ساوه افتتاح می شود که برای این تعداد واحدهای مسکن مهر 280 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار