کد خبر: 768254
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کنگره بین‌المللی "خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز"۸ بهمن‌ماه در قم برگزار می گردد.

رئیس دبیرخانه این گنگره با اعلام این خبر با اشاره به تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی مبنی بر وحدت علمای جهان اسلام افزود: با توجه به گسترش جریان‌های تکفیری و اعمال تروریستی در خارج از حوزه جهان اسلام، آیت‌الله مکارم‌شیرازی مرجع تقلید شیعیان تصمیم گرفتند تا کنگره بین‌المللی "خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز؛ مسئولیت علمای جهان اسلام" را در قم برگزار کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های این کنگره گفت: کنگره روز پنج شنبه 8 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 14 در سالن همایش‌های پیامبر اعظم (ص) مدرسه امام کاظم (ع) قم و با حضور علماء و شخصیت‌های برجسته علمی از جمهوری اسلامی ایران و سایر کشور‌ها برگزارمی شود.

معاون بین‌الملل جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه این همایش یک‌روزه با حضور شخصیت‌های شیعه و سنی از ایران و جهان اسلام برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این همایش سفرای کشورهای مختلف مقیم تهران شرکت می‌کنند و علاوه بر بیانات آیت‌الله مکارم شیرازی، مهمانان خارجی در این همایش سخنرانی به‌ایراد سخنرانی می‌پردازند. همچنین 2 میزگرد علمی با حضور علماء و شخصیت‌های برجسته شیعه و اهل‌سنت برگزار می‌شود.

رئیس دبیرخانه گنگره مقابله با جریان تکفیری همچنین تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همگرایی که بین علمای جهان اسلام وجود دارد، پیام مقابله با جریان‌های تکفیری را به سراسر جهان اعلام کرده و شاهد مقابله علمای جهان با این خطر خانمان‌سوز باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار