کد خبر: 767985
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
با 150 رأی مثبت نمایندگان صورت گرفت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا با کلیات طرح تقویت بسیج مستضعفین موافقت کردند اما نماینده دولت آن را در تداخل با وظایف برخی دستگاه‌های اجرایی دانست و خواستار ارجاع آن به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شد.
جوان آنلاين: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان کلیات طرح تقویت بسیج مستضعفین را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

وکلای ملت با 150 رأی موافق، 17 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 210 نماینده حاضر در صحن علنی، کلیات طرح مذکور را مصوب کردند.

کلیات این طرح هیچ مخالفی نداشت به همین دلیل نمایندگان موافق نیز صحبت نکردند.

اما نماینده دولت که پشت تریبون قرار گرفت تا نظر دولت درباره طرح تقویت بسیج مستضعفین را به اطلاع وکلای ملت برساند، از آنان خواست این طرح به دلیل تداخل با وظایف برخی دستگاه‌های اجرایی دوباره به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارجاع شود.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ميرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
0
اميد است بسيج را آنگونه كه امام خميني رحمةالله عليه تعريف نموده اند و نيز آنگونه كه مد نظر مقام معظم رهبري است ببينيم و مو بمو اجرايي شود ؛ نه بر اساس سليقه .
بسيج را با پسوند "مستضعفين" بايد ديد .
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
0
بسیج باید با جذب نیروهای نخبه دانشگاهی همچون جهاد سازندگی در همه زمینه ها ی عمرانی کشاورزی زیز ساختی از نیروهای جوان که کم هم نیستند به کمک دولت بشتابد با تشکر از مجلس شورای اسلامی
به امید حکومت مستضعفان بر جهان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار