کد خبر: 767695
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه عنوان كرد كه من از شوراي نگهبان تقاضا مي‌كنم دليل ردصلاحيت كساني كه خيلي سروصدا و هياهو مي‌كنند و به شوراي نگهبان تهمت مي‌زنند را علني كند.
به گزارش مهر، اسدالله بادامچيان نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه قانون اساسي در اصول خود شوراي نگهبان را فصل‌الخطاب و تنها محور بررسي صلاحيت كانديداي انتخابات مي‌داند، اظهاركرد: كساني كه ملتزم به قانون اساسي هستند ولو اينكه به آن اعتقاد نداشته باشند، بايد بر مبناي التزام به آن در مقابل نظر نهايي شوراي نگهبان، تابع باشند و در عين حال هم مي‌توانند اعتراض خود را به نظر اين شورا ارائه دهند، ولي در نهايت بايد از فصل‌الخطاب قانوني تمكين كنند. وي افزود: بعد از ۳۶ سال كه شوراي نگهبان تشكيل شده است همواره گروه‌هايي مانند اصلاح‌طلبان كه داراي رفتارها و اعتقاداتي مغاير مباني انقلاب هستند، در انتخابات‌ها هم تأييد‌صلاحيت و هم ردصلاحيت شده‌اند، اما نه از تأييد صلاحيتشان متشكر بودند و نه رد صلاحيتشان را قبول قانوني كردند. بادامچيان گفت: اين رفتارها از سوي اين جريانات براي ملت ما عادي شده است چراكه اين جريان افرادي را براي انتخابات معرفي مي‌كند كه محكوميت قانوني دارند و از طرفي وقتي همين افراد ردصلاحيت يا عدم‌‌احراز صلاحيت مي‌شوند، شروع به بهره‌برداري‌هاي سياسي مي‌كنند.
بادامچيان با بيان اينكه جريان اصلاح‌طلب دچار يك خطاي آشكار سياسي شده است، افزود: ملت متوجه مي‌شود كه اينها ۱۰ برابر تعداد نمايندگان مجلس آدم معرفي كرده‌اند تا از اين طريق بازي سياسي كنند، هياهو راه بيندازند و براي دشمنان اين انقلاب خوراك تهيه كنند. عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه با بيان اينكه توصيه من به اصلاح‌طلبان اين است كه دست از هياهو و غوغاسالاري‌هاي بي‌فايده بردارند، اظهاركرد: صحنه انتخابات با درگيري‌ها پرشور نمي‌شود بلكه صحنه انتخابات با حضور سلايق مختلف در نهايت آرامش بانشاط خواهد شد. اميدواريم آقايان اصلاح‌طلب با آرامش بتوانند در انتخابات شركت كنند و نقشه امريكا كه ايجاد يك فتنه ۸۸ ديگر است را خنثي سازند. وي گفت: اصلاح‌طلبان دو سال است كه مواضع مختلفي در خصوص انتخابات مي‌گيرند و در هر زمان يك روشي را براي انتخابات پيشنهاد مي‌دهند. يكبار گفتند از اصلاح‌طلبان معتدل استفاده كنيم در صورتي كه اصلاً اصلاح‌طلب معتدل نمي‌شود، يكبار گفتند ائتلاف اصولگرايان و اصلاح‌طلبان معتدل راه بيندازيم و سپس هم از ائتلاف فلان چهره اصولگرا با فلان چهره اصلاح‌طلب سخن گفتند. نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري خاطرنشان كرد: همه اين طرح‌ها و مواضع به بن‌بست و شكست خورده است چراكه يك بازي و طراحي سياسي بيش نيست. وي تصريح كرد: ما اصلاً براي تشكيل يك مجلس كارآمد بحث زن و مردم نداريم، اما برخي جريان‌ها قصد دارند در جامعه ايراني رقابت‌هاي فمنيستي ايجاد كنند ولي اين مسئله در ايران جواب نمي‌دهد. هدف اصلاح‌طلبان كه شعار حضور ۳۰ درصدي زنان در مجلس را مي‌دهند اين است كه آراي زنان را براي مردان اصلاح‌طلب جلب كنند، اينها اصلاً خودشان به اين شعار اعتقاد ندارند. نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: عناويني مانند نهضت ثبت‌نام حداكثري و نهضت اعتراض به بررسي صلاحيت‌ها درواقع همان اعتراضات جناحي به شوراي نگهبان و حاكميت است و در راستاي يك بازي سياسي طراحي شده است. من به اصلاح‌طلبان توصيه مي‌كنم اين اقدامات باعث دور شدن ملت از آنها خواهد شد. بادامچيان خاطرنشان كرد: من از شوراي نگهبان تقاضا مي‌كنم دليل ردصلاحيت كساني كه خيلي سروصدا و هياهو مي‌كنند و به شوراي نگهبان تهمت مي‌زنند را علني كند و مداراي خود را با اين افراد كنار بگذارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار