کد خبر: 767478
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
بيانيه قدرداني جامعه مدرسين از شوراي نگهبان
جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور بيانيه‌اي تاكيد كرد: شوراي محترم نگهبان در اين دوره همچون دوره گذشته در چارچوب قانون قاطعانه و منصفانه به وظيفه حساس خود عمل كرده و خواهد كرد.
به گزارش فارس، در اين بيانيه که به امضای محمد يزدي ، رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم رسیده، تاكيد شده است: انتخابات در نظام مقدس جمهوري اسلامي مظهر مردم سالاري ديني و مشاركت عظيم مردم در اداره كشور مي‌باشد. تجربه موفق برگزاري ده‌ها انتخابات در طول تاريخ درخشان انقلاب اسلامي گواه صدق، استواري و صلابت اين نظام و حضور گسترده مردم در صحنه‌هاي حساس بوده است و ان‌شاء‌الله در اين امتحان بزرگ نيز سر بلند و سرافراز خواهد بود. در همين رابطه لازم است نكاتي را ذكر نماييم؛
1- حضور حداكثري و آگاهانه مردم و انتخاب كانديداهاي مومن و متعهد به اسلام و انقلاب اسلامي علاوه بر اينكه در شكل‌گيري مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي نقش بسيار مهم و موثري دارد نشانگر عمق وفاداري آحاد امت اسلامي به نظام مقدس جمهوري اسلامي و خاري بر چشم دشمنان آن خواهد بود. توجه به رهنمودهاي اخير مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) مبني بر لزوم حضور و مشاركت حداكثري مردم، وظايف خطير كارگزاران اجرايي و نظارتي در امر انتخابات به‌ويژه شوراي محترم نگهبان و ممانعت از ورود افراد نالايق و كساني كه اصل نظام را قبول ندارند بسيار راه‌گشا و حائز اهميت مي‌باشد.
2- شوراي محترم نگهبان در اين دوره همچون دوره گذشته در چارچوب قانون قاطعانه و منصفانه به وظيفه حساس خود عمل كرده و خواهد نمود. ايجاد ترديد در نتايج احراز صلاحيت‌ها و پرداختن به حاشيه سازي و تضعيف اين نهاد مهم و تاثير‌گذار و هر حركتي كه منجر به دلسرد كردن مردم در اين حضور ملي گردد خيانت به آرمان انقلاب و معمار كبير آن امام خميني‌(قدس سره) بوده و حركت در مسير تعيين شده از سوي استكبار جهاني خواهدبود.  ناصحانه و خير‌خواهانه به كساني كه از تريبون‌هاي رسمي و غيررسمي استفاده مي‌كنند به‌ويژه مسئولين تذكر مي‌دهيم كه مراقب اظهار نظرهاي خود باشند. مبادا با اظهارات غير‌مسئولانه و بعضاً التهاب‌آور و ترديد‌افكن و گله‌گذاري‌هاي ناسنجيده موجبات تضعيف جبهه خودي و نهادهاي مسئول به‌ويژه شوراي نگهبان گردند كه اين امر در پيشگاه الهي و ملت خدوم ايران اسلامي گناهي نابخشودني است، از خداوند منان توفيق عمل كردن به وظيفه را در اين مقطع حساس مسئلت مي‌نماييم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار