کد خبر: 767246
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
بيانيه جامعه روحانيت مبارز‌
جامعه روحانيت مبارز در بيانيه‌اي به مناسبت آغاز اجراي برجام تأكيد كرد: نيروي عظيم مردم و نيز مديريت مقتدرانه و همه‌جانبه دولت در استفاده از ظرفيت‌هاي اقتصاد مقاومتي است.
به گزارش فارس، در بخشي از اين بيانيه آمده است: ملت شريف ايران به خوبي آگاه است كه رفع تحريم‌ها فقط زمينه‌ساز بخشي از تغيير مثبت اقتصادي خواهد بود و اين نيروي عظيم مردم و نيز مديريت مقتدرانه و همه‌جانبه دولت در استفاده از ظرفيت‌هاي اقتصاد مقاومتي است كه چشم‌انداز آينده را آفتابي‌تر خواهد كرد.
در اين مسير، آنچه تحكيم‌بخش موقعيت ماست، خوشبين‌نبودن به دشمن، مطالبه انجام تمامي تعهدات و بيدار بودن در مقابل دسيسه‌هاي جبهه استكبار است. دشمن در هر حال دشمن است و همنشيني و گفت‌و‌گو با او، به انگيزه دفاع از حق، هرگز به معناي پذيرش و كنارآمدن با او نيست. اين تلاش دولت خدوم و ايستادگي صميمانه ملت بود كه ما را پيروز و آبرومند ميدان كرد، وگرنه دشمنان نشان داده‌اند كه در بزنگاه‌ها جز كيد و نامردمي چيزي در آستين ندارند. جامعه روحانيت مبارز ضمن تبريك به ملت شريف ايران و رهبري معظم انقلاب اسلامي و دولت خدمتگزار از تلاش‌هاي مجدانه و هوشمندانه رئيس‌جمهور محترم، وزير محترم امور خارجه و ديگر مذاكره‌كنندگان تشكر و سپاسگزاري مي‌نمايد و توفيقات بيشتر آنان را در خدمت صادقانه به ملت بزرگ ايران و امت اسلامي از خداوند منان مسئلت مي‌نمايد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار