کد خبر: 767243
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
سردار قاسم سليماني:
هم‌اكنون هزاران هزار مدافع حرم حضرت زينب(س) براي حفظ و صيانت از حريم اسلام در برابر دشمنان سوگند خورده قرآن و اهل بيت (عليهم‌السلام) در حال مقاومت و جانفشاني هستند.
به گزارش سپاه نيوز، سردار سرلشكر قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه عصر پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت اولين سالگرد سردار سرتيپ شهيد محمدعلي الله‌دادي و ۲۲ تن از شهداي روستاي پاريز در شهرستان سيرجان، با اشاره به اهميت شهادت و شهادت‌طلبي در اسلام گفت: شرط رسيدن به نقطه شهادت دل بريدن از تمام ماديات و تعلقات دنيوي است. تمام شهداي ما در درجه اول هجرتي را از قلب‌هاي خود آغاز كرده بودند و آن دل بريدن از دلمشغولي‌هايي است كه در اين راه به عنوان سدي در هجرت به سوي پروردگار شناخته مي‌شود.
سرلشكر سليماني افزود: ويژگي‌هايي كه شهيد الله‌دادي را با آنها مي‌شناختم اين بود كه اين شهيد بزرگوار به‌‌رغم تمام مسئوليت‌هاي اجتماعي و نظامي كه داشت هيچ‌گاه آلوده به شهرت طلبي نشد، به گونه‌اي كه اگر هم‌اينك از مردم همين ديار بپرسيد كه يك چهره‌مذهبي و اجتماعي معرفي كنند، بي‌ترديد شهيد الله‌دادي خواهد بود. فرمانده نيروي قدس سپاه، شهيد الله‌دادي را الگويي كامل از اخلاق و ادب دانست و تأكيد كرد: ولايت‌مداري و دينداري عملي شهيد الله‌دادي از او يك اسوه تمام عيار ساخته است، وي كسي است كه مقامات مادي دنيا هيچ‌گاه در قلب او اثر نكرد و آن عزيز را از پيمودن مسيري كه بيش از ۳۰ سال در پي آن بود يعني شهادت في سبيل‌الله باز نداشت. وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع حريم انقلاب و مقاومت اسلامي، گفت: حرم عقيله بني‌هاشم كه تاكنون فدائيان بسياري در حفظ و صيانت از خود ديده است، ‌همچون قمري در ميان حريم اسلام ناب محمدي(ص) مي‌درخشد، اين همان حريمي است كه سرور جوانان بهشت و اشرف مخلوقات حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) در راه آن از تمام هستي و جان و مال خود و فرزندان و خانواده‌اش گذشته است. سرلشكر سليماني تصريح كرد: هم‌اكنون هزاران هزار مدافع حرم حضرت زينب(س) براي حفظ و صيانت از حريم اسلام در برابر دشمنان سوگند خورده قرآن و اهل بيت عليهم السلام در حال مقاومت و جانفشاني هستند و اين براي امت اسلامي بسيارارزشمند خواهد بود. وي در پايان اين مراسم ابراز داشت: اميدوارم كه خداوند به بركت خون‌هاي پاك همه شهيدان، به ويژه شهداي اين روستا به ما سربازان انقلاب اسلامي توفيق دهد كه پاسداران وفاداري در مراقبت از حريم اسلام و مرزهاي جمهوري اسلامي باشيم. سردار سرتيپ شهيد محمدعلي ‌الله‌دادي در دوران جنگ تحميلي در لشكر ۴۱ ثارالله به عضويت در تيپ ادوات انتخاب شد. اين شهيد جانشيني لشكر ۳۸ ذوالفقار نيروي زميني، فرماندهي تيپ رمضان لشكر ۲۷ حضرت رسول (ص) و فرماندهي سپاه الغدير يزد را در كارنامه خدمات ارزشمند خود دارد. شهيد الله‌دادي در تاريخ ۲۸ دي‌ماه ۱۳۹۳ هنگام بازديد از منطقه قنيطره سوريه مورد هدف بالگرد رژيم صهيونيستي قرار گرفت و به همراه چند تن از رزمندگان حزب‌الله به فيض شهادت نائل آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار