کد خبر: 767104
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
مشاور فرهنگي فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: در ايران اسلامي تنها خط قرمز، آرمان‌هاي نظام اسلامي و فتنه مي‌باشد كه مشخص‌كننده صلاحيت حضور افراد در ميدان است.
محمدحسين صفارهرندي، در همايش بزرگ «مدافعان انقلاب، ياوران ولايت»، در اروميه اظهار كرد: با وجود تفاوت‌هاي نگرشي و جبهه‌گيري‌هاي سياسي از همان ابتداي انقلاب، نظام اسلامي ايران تنها بر پايه اصول اسلامي و ولايت فقيه تشكيل شده است. وي گفت: اينكه افرادي در ميان مردم و در مجامع عمومي و خصوصي سخن از تغيير تشكيلات نظام اسلامي به ميان آورند و اصل ولايت فقيه را هدف قرار دهند نمي‌تواند پيام خوبي داشته باشد چراكه مردم براي تشكيل اين انقلاب و گسترش نظام اسلامي خون داده‌اند و هدف اين افراد تنها مقابله با نظام مردمي و اسلامي است.
صفارهرندي با بيان اينكه مشروعيت نظام اسلامي از احكام اسلام برگرفته شده و مردم نيز بايد به اين مشروعيت پايبند باشند، گفت: افرادي كه خود را ستون نظام معرفي مي‌كنند اما سعي در انحراف فكري مردم دارند، هدفشان چيزي جز مقابله با اصول نظام نيست. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، در ادامه خاستگاه فتنه در سال 88 را جبهه اصلاحات ناميد و اذعان داشت: البته اين به معناي مشاركت تمام اصلاحات در فتنه نيست اما بايد به اين نكته توجه داشت كه سكوت در برابر فتنه و فتنه‌گران خود نشان‌دهنده نوعي تبعيت از اين اتفاق شوم است؛ بنابراين روشنگري و مشخص كردن مسير حقيقي حضور در انتخابات براي تأييد صلاحيت‌ها الزامي است. صفار‌هرندي صحنه سازي‌هاي مختلف در خصوص رد صلاحيت‌ها را نشانه‌اي از فتنه انگيزي جديد برشمرد و تصريح كرد: اين بار فتنه با حضور در خيابان‌ها نمايش داده نمي‌شود بلكه با نفوذ در سازمان‌هاي اصلي و بنيادين نظام و پوچ كردن بدنه نظام انجام مي‌شود. وي نامناسب نشان دادن وضعيت كشور از جنبه‌هاي مختلف را نوعي سرآغاز فتنه ناميد و تنها رمز مقابله با اين فتنه را حضور فعال و پرشور مردم در انتخابات دانست. وي حضور مردم در انتخابات سال 88 را سيلي محكمي به فتنه‌گران و عوامل داخلي و خارجي آنها دانست و گفت: دشمنان با طراحي پروژه نفوذ در صدد تغييرات بنيادين و اصلي در بدنه كشور هستند كه براي رسيدن به اين هدف آماده‌سازي كشور را در اولويت قرار داده‌اند. صفار هرندي خاستگاه فتنه را دل‌هاي بيمار و نفس سركش ناميد و بيان داشت: افرادي كه در سال‌هاي گذشته چنين اقداماتي انجام داده‌اند بايد در راستاي تبري جستن از فتنه‌گري برآيند و انفاس خود را براي بازگشت به مسير انقلاب و نظام اسلامي پالايش كنند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
0
0
اگر فردی را درحد ارزش رای خود نبینم درانتخابات شرکت نمیکنم .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار