کد خبر: 767041
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید به ماجرای «کرسنت» ورود جدی کرد، وگرنه خسارات زیادی برای کشور به بار خواهد آمد.
مهر: مهرداد بذرپاش، با اشاره به آثار و تبعات قرارداد گازی «کرسنت» و نامه اخیر ۳۲ نماینده به روسای قوای مجریه و قضائیه، اظهار داشت: اگر به این پرونده که الان در دادگاههای بین‌المللی در جریان است، ورود جدی پیدا نشود، بطور قطع به زیان ایران بسته خواهد شد و این یعنی وارد آمدن میلیاردها دلار خسارت به کشور.

وی با یادآوری نقش وزارت نفت دولت اصلاحات در انعقاد این قرارداد گفت: وزیر شدن مجدد وزیر فعلی نفت، کار پرونده‌ای را که به نفع ایران در دست پیگیری بود، دچار مشکل کرد و عدم همراهی وزارت نفت در ارائه اسناد فساد هم باعث شد که ایران نتواند دست بالاتری در پرونده داشته باشد که باید در این موضوع ورود جدی داشت.

بذرپاش همچنین به وضعیت قیمت جهانی نفت اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر که قیمت نفت در دنیا به یک چهارم قیمت آن نسبت به دو سال قبل رسیده، چرا باید بنزین را در داخل به همان قیمت قبل عرضه کنیم و به بهانه رتبه‌بندی جایگاه ها به دنبال گران کردن آن باشیم؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با وضعیت فعلی قیمت جهانی نفت، بنزین نه تنها نباید گران شود، بلکه باید به قیمت نصف و کمتر از نصف هم عرضه شود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
0
آقای بذر پاش یاد دوران مسئولیت شما در ایران خودرو و سایپا بخیر
...
یاد باد آن روزگاران یاد باد
...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار