کد خبر: 767034
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
سردار نقدی:
رئيس سازمان بسيج مستضعفين عنوان كرد كه لغو تحريم بانك سپه و باز پس‌گيري يك ميليارد و ۷۰۰ ميليون دلار از اموال بلوكه شده ايران پس از 36 سال هيچ ارتباطي با مذاكرات نداشته و تنها بهايي بود كه امريكا در قبال آزادسازي جاسوسان خودش پرداخت.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين عنوان كرد كه لغو تحريم بانك سپه و باز پس‌گيري يك ميليارد و ۷۰۰ ميليون دلار از اموال بلوكه شده ايران پس از 36 سال هيچ ارتباطي با مذاكرات نداشته و تنها بهايي بود كه امريكا در قبال آزادسازي جاسوسان خودش پرداخت.
به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد بر اينكه از زمان پيروزي انقلاب اسلامي تا امروز بيش از 37 سال است كه ملت ايران در مقابل هجوم تمام‌عيار قدرت‌ها ايستاد‌گي مي‌كند، گفت: اگر ملت ايران اين چنين در مقابل ابزارها، امكانات، تجهيزات و فشارهاي همه‌جانبه مستكبرين دوام آورده، ثمره تلاش‌هايي است كه بسيجيان ايثار‌گرانه و خالصانه در راه خدا انجام مي‌دهند.
وي افزود: درهمه پايگاه‌هاي مقاومت بسيج فعاليت‌هايي انجام مي‌شود كه وقتي در سراسر كشور اين كارها در كنارهم قرار مي‌گيرد، قدرت بزرگي را توليد مي‌كند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: همان طور كه در نامه اخير مقام معظم رهبري آمده است، مستكبرين جز زبان زور نمي‌فهمند. وي با اشاره به اينكه مستكبرين و زور‌مداران تمام منافع و سرمايه‌هاي دنيا را به نفع خود مصادره مي‌كنند، اظهار داشت: اگر قدرتمند نباشيم مستكبرين و زورگويان همان بلايي را كه بر سر ملت‌هاي دنيا آورده‌اند بر سر ما هم خواهند آورد و ثروت و سرمايه ملت ايران را به تاراج مي‌برند.
جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج خاطرنشان كرد: لغو تحريم بانك سپه و باز پس‌گيري يك ميليارد و 700 ميليون دلار از اموال بلوكه شده ايران پس از 36 سال نشان داد كه امريكا جز زبان زور نمي‌فهمد.
وي ادامه داد: اين پول مربوط به بيانيه الجزاير بوده و هنوز بعد از 36 سال بيش از 50 ميليارد دلار آن، بايد برگردانده شود. امريكا پس از سال‌ها مذاكره، بحث و پيگيري از طريق دادگاه لاهه و رايزني‌هاي مختلف حاضر نشده آن را مطابق تعهد خود بازگرداند.
نقدي تأكيد كرد: باز پس‌گيري اين مبلغ در قبال آزادي جاسوس امريكايي انجام شده و ربطي به جريان مذاكرات ندارد.
وي ادامه داد: راه گرفتن حق از مستكبرين، قدرتمند شدن است و بايد هر روز قوي‌تر و قوي‌تر شويم.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد بر اينكه ايجاد پايگاه‌هاي مقاومت بسيج و فعاليت آنها به نوعي ايجاد قدرت مي‌كند، خاطر نشان كرد: وقتي مردم بر اساس اعتقاد و باور دور هم جمع مي‌شوند و با يك هدف، كاري را دنبال مي‌كنند قدرتي بزرگ توليد مي‌شود.
وي افزود: مردم با عضويت و فعاليت در بسيج اعتماد به نفس ملي پيدا مي‌كنند و ترس و ضعف نفس از آنها دور مي‌شود.
نقدي با تأكيد بر اينكه هر فردي از خواهران بسيجي براي حفظ دين و ارزش‌ها سختي و مشقت‌هاي زيادي تحمل مي‌كند، گفت: خدا اين تلاش و مجاهدت را مي‌بيند و نتيجه‌اش را با عنايت و لطف به ملت ايران باز مي‌گرداند.
وي خاطرنشان كرد: در حساس‌ترين شرايطي كه دشمن براي تحقير ملت ايران برنامه‌ريزي كرده بود با اراده و خواست خدا، پنج يا شش نيروي پاسدار 10 تفنگدار متجاوز امريكايي را در خليج فارس دستگير مي‌‌شوند و با عنايت خدا نقشه‌هاي دشمن نقش بر آب شد.
نقدي تأكيد كرد: دستگيري اين 10 تفنگدار امريكايي حجت خدا بر مردم ايران بود و ثابت كرد خدا با ملت ايران است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان سخنان خود فعاليت بسيج خواهران در عرصه حجاب و عفاف را بسيار مفيد و تعيين‌كننده دانسته و افزود: هيچ ثوابي از اين بالاتر نيست كه با هدايت و اقناع خواهران بسيجي خانمي كه بد حجاب بوده، حجاب و پوشش اسلامي را انتخاب كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار