کد خبر: 764153
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد آمریکا در پرونده هسته ای در سخنانی بی اساس ایران را به بی ثبات کردن منطقه خاورمیانه متهم کرد.
مهر: وندی شرمن عضو ارشد مذاکره کننده هسته ای آمریکا با اشاره به تنش به وجود آمده بین ایران و عربستان ادعا کرد ایران عامل بی ثباتی در خاورمیانه است.

به گزارش بلومبرگ،شرمن که درباره بحران سوریه صحبت می کرد گفت: تنش میان ایران و عربستان بیش از همه به نفع داعشی ها است و در صورت عدم حل و فصل این بحران نمی توان به مذاکرات سوریه خوشبین بود.

وی در سخنانش با نادیده گرفتن حمایت آل سعود از تروریست ها در سوریه و حملات وحشیانه این رژیم به یمن، ایران را عامل بی ثباتی منطقه خطاب کرد و افزود: هیچ شکی وجود ندارد که ایران با اقداماتش در منطقه به بحران سوریه دامن می زند.

مذاکره کننده ارشد آمریکایی ها در پرونده مذاکرات هسته ای ایران و قدرت های جهانی اعتقاد دارد ایران در حال حاضر هیچ سلاح هسته ای ندارد در غیر این صورت موضوع پیچیده تر می شد. به نظر شرمن اقدامات ایران در موضوع اخیر باعث ایجاد تنش میان دو کشور شده است.

شرمن همچنین به این موضوع نیز اشاره کرد که انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در وضعیت سیاست خارجی ایران در منطقه تاثیر خواهد گذاشت.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
0
0
وندی شرمن"شما که تصمیم گیرنده در سیاست های امریکا نیستید"طوطی
سخنگوی انها هستید"سردمداران شما منطقه را نا ارام کردند"اکنون که با سیل مهاجرین خود ساخته در اروپا مواجه
شده اید"بدنبال مقصر می گردید.کی بود
"کی بود راه انداخته اید"من نبودم"مقصر
ایران ست.شرم وحیا هم بد نیست "
کمی داشته باشید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار