کد خبر: 760383
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
مدیر رسانه‌ای تیم صبای قم گفت: جواد خیابانی بهتر است به کار خودش بپردازد و دنبال طعنه و کنایه به این و آن نباشد.
مهر،:حمید عباسی در خصوص اینکه جواد خیابانی بعد از بازی استقلال و صبا اعلام کرده بود علی دایی چون باخته بعد از بازی مقابل دوربین حاضر نشده است، اظهار کرد: در این مورد قبلا توضیح داده‌ایم و مصاحبه تلویزیونی بعد از بازی در مقررات سازمان لیگ وجود ندارد.

او ادامه داد: متاسفانه کسی به اسطوره فوتبال ایران طعنه می‌زند که خودش دایره المعارف گاف و طعنه است! کسی که منصورخان پورحیدری که از همین جا برای سلامتی اش دعا می‌کنم را در حالی که در بیمارستان بستری است، در  ورزشگاه می‌بیند و هر فرد ریش‌داری را چه برزای باشد و چه روزبه چشمی، او با نام چشمی می‌شناسد! کسی که  برای بارش باران از عبارت وزیدن استفاده کرده و صدها سوژه دیگر که در فضای مجازی باعث خنده این و آن شده را رو کرده بهتر است کار گزارشگری اش را انجام دهد.

مدیر رسانه‌ای تیم صبا یادآور شد: خیابانی در طول گزارش بازی عبارت «گرامی باد» را با کسره زیر حرف یا جوری خوانده که انگار برای باد گرامیداشت گرفته اند. وقتی سه فضای مشخص کنفرانس قبل و بعد از بازی و میکسدزون ورزشگاه را برای مصاحبه مشخص کرده اند چرا باید خلاف مقررات عمل کرد و مصاحبه ای جداگانه ترتیب داد؟

او افزود: خیابانی هنوز در ۸ آذر ۷۶ و بازی ایران و استرالیا متوقف شده و بروز رسانی او کار ساده ای نیست. جواد خیابانی که چندی است مشاور مدیرعامل تیم برق جدید شیراز شده بهتر است به همان کارها بپردازد و دنبال طعنه و کنایه به دیگران نباشد زیرا در این صورت الحمدالله خودش یک پا طنزنامه گویا است!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
خیابانی درست گفته دایی بیش از حد مغرور شده وطاقت باخت را ندارد باشگاه صبا به جای جمع آوری گاف های خیابانی به فکر کلیپ های فراوانی که از دایی در فضای مجازی پخش شده باشد درضمن آقای دایی تعصب به تیمی که همه چیزتون از اوست روهم که فراموش کرده اید!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار