کد خبر: 757061
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
مشخصات هوادار فقید پرسپولیس مشخص شد و پیکر او امروز به خانواده اش تحویل داده می شود.
خبرگزاری میزان: دیروز و در اوسط بازی دو تیم نفت و پرسپولیس یکی از هواداران تیم سرخپوش دچار حمله قلبی شد ولی با تلاش امدادگران دوباره احیا شد و به بیمارستان انتقال داده شد اما در راه بیمارستان، دار فانی را وداع گفت.

این تماشاگر نجیه الله حسینی اصل ۶۵ ساله از تهران معرفی شده که ساعت ۱۵:۴۵ دیروز در مسیر بیمارستان درگذشت. نماینده باشگاه پرسپولیس به همراه چند تن از لیدرهای کانون هواداران در بیمارستان بعثت حضور پیدا کردند. قرار شده پیکر آن مرحوم امروز به خانواده اش تحویل داده شود.

بنا بر گفته شاهدان عینی، این هوادار اواسط نیمه اول دچار تشنج شده و حضور با تاخیر ماموران اورژانس باعث مرگ وی می‌شود.

یک شاهد عینی گفته این اتفاق تقریبا دقیقه ۳۳ بازی و جلوی درب ورودی تماشاگران به سکوها بوده است. این هوادار پس از افتادن روی زمین، بی هوش شد و تعدادی از تماشگران و لیدرها به دور وی جمع شدند. بعد از این اتفاق ماموران اورژانس را در جریان گذاشتند. هوادار پرسپولیس دقایقی روی زمین افتاد تا اینکه گل پرسپولیس به ثمر رسید و بعد از آن سکوها کاملا شلوغ شد، در میان شلوغی یکی از ماموران اورژانس به آرامی از سکوها بالا آمد و پس از معاینه احتمالا متوجه شد که او دار فانی را وداع گفت. البته دقایقی بعد اورژانس این هوادار را به بیرون ورزشگاه منتقل کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار