کد خبر: 757006
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
سردار سليماني به شايعات درباره خود پايان داد
فرمانده نيروي قدس سپاه در واكنش به شايعات گسترده‌ درباره زخمي يا شهيد شدن خود، گفت: اينها چيزهايي است كه دشت‌ها و كوه‌ها را براي پيدا كردنش پيموده‌ام.
فرمانده نيروي قدس سپاه در واكنش به شايعات گسترده‌ درباره زخمي يا شهيد شدن خود، گفت: اينها چيزهايي است كه دشت‌ها و كوه‌ها را براي پيدا كردنش پيموده‌ام.
به گزارش فارس، سردار سرلشكر قاسم سليماني، فرمانده سپاه قدس در تازه‌ترين اظهارنظر، ياد عضنفر ركن‌آبادي، سفير سابق ايران در لبنان را گرامي‌ داشت.  سردار سليماني روز يك‌شنبه ٨ آذرماه در گفت‌وگو با پايگاه تحليلي خبري الوقت در تهران گفت: شهادت در منا و پس از مناجات در عرفات و در سرزمين وحي براي آقاي ركن‌آبادي يك پايان افتخارآميز بود.  وي با جهاد در راه خدا، به ديپلماسي رنگ و بوي ديگري بخشيد. سردار سليماني در اين گفت‌وگو كه در دفتر كار وي در تهران صورت گرفت، ركن‌آبادي را يك شخصيت انقلابي ناميد كه به ديپلماسي معناي تازه‌اي داده است.
او گفت: «ركن‌آبادي زير بمباران‌هاي وحشيانه رژيم صهيونيستي در جنگ ٣٣روزه تابستان ٢٠٠٦ ميلادي، نقش مهمي در حفظ شيرازه لبنان در برابر اين تهاجم داشت.» فرمانده نيروي قدس سپاه در واكنش به شايعات گسترده‌اي كه درباره مجروح يا شهيدشدن وي منتشر شده است، خنديد و گفت: اينها چيزهايي است كه دشت‌ها و كوه‌هايي را براي پيدا كردنش پيموده‌ام. رسانه‌هاي اسرائيلي و به تبع آن رسانه‌هاي حامي مخالفان سوريه در روزهاي گذشته، اخبار و شايعات متعددي را از شهادت سردار سليماني و سپس جراحت وي منتشر كرده بودند. اين رسانه‌ها مدعي شده بودند كه در اثر حمله موشك تاو به كاروان حامل سردار سليماني در حومه حلب وي مجروح شده و در سوريه مورد مداوا قرار گرفته است. اين اخبار به شدت از سوي رسانه‌هاي عربي نيز مورد تبليغ قرار گرفته و به عنوان يك خبر موثق عنوان شده بود.
پيش از اين سردار سرتيپ رمضان شريف، مسئول روابط عمومي كل سپاه در گفت‌وگويي در واكنش به انتشار خبر شهادت سردار سرلشكر پاسدار قاسم سليماني، فرمانده نيروي قدس سپاه از سوي رسانه‌هاي صهيونيستي گفت: معمولاً اسرائيلي‌ها آرزوها و آرمان‌هاي خود را به عنوان خبر تنظيم و از طريق رسانه‌هاي خود در فضاهاي مجازي منتشر مي‌كنند كه خبر جعلي شهادت سردار سليماني نيز از اين جنس است.  به گفته‌ مسئول روابط عمومي كل سپاه، سردار سليماني برخلاف تمام فضاسازي‌هاي رسانه‌اي صهيونيست‌ها در سلامت كامل به سر مي‌برد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار