کد خبر: 756891
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
فرمانده انتظامی شهرستان "استهبان" استان از بازداشت قاتل فراری بعد از 16 ماه فرار در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "داود امجدی" گفت: در مرداد ماه سال 93 بر اثر نزاع و درگیری فردی در بخش "ایج" از توابع شهرستان "استهبان" جوانی 27 ساله به قتل رسيد و قاتل پس از ارتکاب جرم متواری شد، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.  
 
 
وی افزود: در اين درگيري اين جوان 27 ساله با ضربات چاقو توسط فرد ديگري مجروح، به بيمارستان منتقل و به دليل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد جان خود را از دست مي دهد كه دستگيري قاتل در دستور كار ماموران قرار گرفت.
 
 
فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" ادامه داد: پس از 16 ماه پيگيري ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه قاتل شناسایی و با هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از ماموران برای دستگری وی وارد عمل شدند که در  
نهایت قاتل که جوانی 21 ساله بود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
 
 
سرهنگ "امجدی" بيان كرد: در بازجویی از متهم مشخص شد که علت قتل، نزاع و درگیری بوده و قاتل پس از مشاجره و بالا گرفتن درگیری لفظی به مقتول حمله ور و وی را با چاقو مورد جراحت قرار می دهد که بر اثر خونریزی مقتول در بیمارستان فوت می کند.
 
 
وي با اشاره به پشیماني مقتول از کرده خود، ابراز امیدواری کرد: جوانان در لحظه عصبانیت با بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت اندیشی، دست به چنین اقدامات خشونت باری نزنند و لذت یک عمر زندگی شیرین را از خود و دیگران نگیرند.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار