کد خبر: 756883
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
رئیس پلیس راه ایلام از ترافیک سنگین در مسیر ایلام - مهران بویژه در محدوده پاسگاه جندالله و پل بزرگ کنجان چم تا ورودی شهر مهران خبر داد و گفت: به دلیل حجم بالای خودروها، عبور و مرور به کندی در جریان است.
سرهنگ محسن ناصری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این محدوده به علت وجود پیچ های تند، عرض کم جاده و آشنا نبودن رانندگان غیربومی می تواند به مکانی برای بروز حوادث رانندگی تبدیل شود لذا توصیه می کنیم رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی شدید در جاده های استان ایلام در ایام پایانی هفته جاری، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بویژه در مسیر ایلام به مهران بیشتر احساس می شود.

سرهنگ ناصری یادآور شد: با نزدیک شدن به اربعین حسینی حجم ترافیک در مسیر ایلام به مهران هم افزایش یافته ضمن اینکه تعدادی از زائران که طی روزهای گذشته به عتبات عالیات مشرف شده اند نیز در حال بازگشت هستند و بدلیل کوتاهی مسیر مهران این مرز را برای بازگشت به شهرهای خود انتخاب می کنند و این موضوع موجب افزایش حجم تردد خودروها در این جاده است.
وی تاکید کرد: رعایت قوانین ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری از سوی رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی بسیار مهم است چون خستگی ناشی از سفر احتمال بروز حوادث را بسیار بیشتر می کند.

رئیس پلیس راه استان ایلام از رانندگان خواست در کمال صبر و حوصله رانندگی کرده و در صورت خستگی و خواب آلودگی حتما در بین راه استراحت لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

بیش از 700 هزار نفر زائر طی 2 هفته گذشته از طریق مرز بین المللی مهران برای شرکت در آیین های اربعین حسینی به عراق عزیمت کرده اند.

سال گذشته نیز در ایام منتهی به اربعین حسینی بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد کردند و پیش بینی می شود این تعداد امسال به 2 میلیون نفر افزایش یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار