کد خبر: 756712
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
معاون فناوری و ارتباطات مرزبانی ناجا از اعلام آمادگی كامل نیروهای فنی مرزبانی در طرح اربعین حسینی خبر داد و گفت: سیستم ویدئوكنفرانس بین ستاد مرزبانی ناجا و پایانه های مرزی راه اندازی می شود.
مهر : سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: هر ساله با عزیمت زوار اربعین از طریق دروازه های مرزی استان های ایلام و خوزستان به كشور عراق، معاونت فناوری و اطلاعات مرزبانی با بسیج تمام ظرفیت، در راستای پشتیبانی فنی از رده های مرزبانی در پایانه های مرزی فعالیت می کند.

وی افزود: پایانه های مرزی و مسیر تردد زائران عتبات عالیات به دوربین های مداربسته «پایش تصویری» تجهیز شده و با تلاش شبانه روزی مراكز تعمیراتی فاوا مرزبانی، كلیه سامانه های تصویری و پایشی به صورت صد درصد آماده به كار هستند.

معاون فناوری و ارتباطات مرزبانی ناجا با اشاره به اجرای طرح ارتباطی ویژه اربعین در پایانه های سه گانه مرزی خوزستان و ایلام بیان كرد: با تامین اقلام ضروری و فعال سازی تیم های نصب، راه اندازی شبكه های ارتباط بی سیم ویژه اربعین و تست های ارتباطی، بحمدالله ارتباط بی سیم واحدهای مرزبانی با یگان های نظامی، انتظامی و ارگانهای خدماتی و امدادی مستقر در نوار مرز برقرار است.

محمدی اضافه کرد: همچنین شبكه داخلی ناجا و اتوماسیون اداری در مراكز پیام پایانه های مرزی راه اندازی و خطوط تلفن و دورنگار امن نیز دایر است.

معاون فناوری و ارتباطات مرزبانی ناجا افزود: برای حفظ پایداری عملكرد سامانه های نصب شده، با شیفت بندی نیروهای فنی فاوا، اکیپ های تعمیر و نگهداشت در پایانه های مرزی برای پشتیبانی فنی و رفع خرابی های احتمالی تا پایان مرحله برگشت زوار به كشور مستقر خواهند بود.

 وی با اشاره برنامه های آینده این معاونت كه به صورت ثابت و دائمی در مرزهای كشور اجرایی خواهد شد ، گفت: در روزهای آینده شاهد راه اندازی سیستم ویدئو كنفرانس بین ستاد مرزبانی ناجا و پایانه های مرزی و همچنین انتقال تصویر دوربین های پایش تصویری به مركز مانیتورینگ ملی مرز، در تهران خواهیم بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار