کد خبر: 756702
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش گسترده استکبار جهانی و اعمال آنها برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف آنها تضعیف حرکت مقاومت اسلامی در جهان است.
جوان آنلاين: سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم تشییع شهدای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عجین شدن خون شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان در جنگ با تکفیری ها در سوریه نماد شکست استراتژی های آمریکا در منطقه است.

وی در ادامه گفت: اصلی‌ترین هدف آمریکا و اسرائیل از راه انداختن گروه های تکفیری به ویژه داعش تضعیف جبهه مقاومت، ارائه چهره خشن از اسلام، کند کردن روند اسلام گرایی در اروپا، جمع کردن نیروهای جوان و پرنشاط انقلابی خطر آفرین برای اسرائیل و سر به نیست کردن آنها در مبارزه با مقاومت بوده است.

به گزارش راه دانا، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش گسترده استکبار جهانی و عمال آنها برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف آنها از راه اندازی تضعیف حرکت مقاومت اسلامی در جهان است.

نقدی در ادامه گفت: وقتی می بینیم جوان اهل سنت بلوچ با اصرار و پیگیری مداوم خود را به جبهه های سوریه برای جنگ با تکفیری ها می‌رساند و در این راه به شهادت میرسد، این به معنای بر باد رفتن تمام استراتژی های غرب است.

وی همچنین افزود: در جریان مبارزه با تکفیری ها، مسلمانان اعم از شیعه و سنی نشان دادند که اهل بصیرت هستند و فریب این بازی های آمریکا را نمی خورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: روحیه پر نشاط پدر شهید بسیجی اهل سنت که خودش نیز از جبهه ها آمده است، اتمام حجت با همه کسانی است که در نبرد با آمریکا و همه ایادی آن دچار تردید شده اند و نشان می دهد که هرچند بعضی از مرفهان گرفتار چنین تردید شده اند؛ اما مستضعفان و محرومان اعم از شیعه  سنی پا به رکاب جهاد بوده و کم نیاورده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار