کد خبر: 756644
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
یک عضو مطرح جنبش حزب الله به کشورهای حامی گروه‌های تروریستی توصیه کرد به حمایت‌های خود از این گروه‌های آدمکش و شرط بستن بر روی آنها برای رسیدن به اهداف شومشان که نتیجه‌ای برای آنها ندارد، پایان دهند.
تسنیم: حسین الحاج حسن وزیر صنایع لبنان و یکی از اعضای مطرح جنبش حزب الله اظهار داشت از کشورهای حامی تروریست‌ها می‌خواهیم از شرط بستن بر روی طرح‌ها خود در کنار آدمکشان دست بردارند.

به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان،  الحاج حسن که برای افتتاح پروژه‌ای به بعلبک رفته بود، در حضور نمایندگان بعلبک الهرمول و فرماندهان امنیتی، حربی، علمای دینی و فعالان این منطقه گفت امنیت مسئولیت دستگاه‌های امنیتی  است که به بهترین وجه و به طور کامل این نقش را ایفا می‌کنند.

وی با تقدیر از دستگاه‌های امنیتی لبنان به سبب مقابله با تروریسم همانطور که مقاومت با آن برخورد می‌کند، اظهار داشت دستگاه‌های امنیتی از قاتلان و تروریست‌ها و جنایتکاران انتقام می‌گیرند.

وزیر صنایع لبنان از موفقیت اخیر این دستگاه‌ها در متلاشی کردن شبکه تروریست‌های برج البراجنه و دیگر جنایتکاران برای مجروحان شفای عاجل از خداوند مسئلت و برای شادی ارواح شهدای انفجارهای اخیر دعا کرد.

این عضو مطرح حزب الله تاکید کرد از کشورهای حامی تروریست‌ها می‌خواهم از تکیه کردن و شرط بستن بر روی طرح‌های خود و اجرای آن توسط آدمکشان دست بردارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار