کد خبر: 756546
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش با اشاره به زمین‌گیر کردن هواپیمای متجاوز آمریکایی در بندرعباس توسط این قرارگاه، گفت: ما حق داشتیم آن هواپیما را منهدم کنیم زیرا به صورت غیرقانونی وارد فضای ایران شده بود ولی آن را به زمین‌ نشاندیم.
تسنیم: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: به محض تجاوز هر هواپیمایی، چه جنگنده و چه مسافربری، اولین اقدام انهدام نیست و برای ایجاد ثبات در منطقه و امنیت و آرامش نباید از آخرین اقدام به عنوان اولین اقدام استفاده کرد.

وی افزود: باید از اقدامات شتابزده جلوگیری کرد و در مسیر اقدامات اصولی، علمی و عملی گام برداشت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، اظهار داشت: نقض حریم هوایی کشور ترکیه هنوز ثابت نشده و ناتو و روسیه در حال بررسی این موضوع هستند.

امیر اسماعیلی گفت: هر چند ناتو معتقد است نقض هوایی صورت گرفته اما روسیه براساس عکس‌های ماهواره‌ای عنوان می‌کند که این نقض هوایی رخ نداده است.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز هواپیمایی که 108 نظامی آمریکایی را حمل می‌کرد در بندرعباس به زمین نشاند هر چند حق داشتیم آن هواپیما را منهدم کنیم زیرا به صورت غیرقانونی وارد فضای ایران شده بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار