کد خبر: 756452
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
بزرگترین بیمارستان صحرایی محمول در زابل افتتاح شد
سردار نقدی با تأکید بر اینکه خدمت بسیجیان پایان‎ناپذیر است، بیان کرد: بسیج این روحیه خود را از اهل بیت(ع) آموخته است.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از خبرگزاری بسیج، صبح امروز بزرگترین بیمارستان صحرایی محمول با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سران طوایف و بزرگان شیعه و سنی در شهر زابل افتتاح شد.

این بیمارستان صحرایی شامل 6 دستگاه اتوبوس اتاق عمل ، رادیولوژی، دندان پزشکی ، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، ارولوژی، اطفال و زنان و ...» بوده و 350 سازه چادری را به خود اختصاص داده است.

در این بیمارستان که برآورد می شود به 30 هزار نفر از عموم مردم خدمات بهداشتی و درمانی داده شود بیش از 100 نفر از جامعه پزشکی در تخصص های گوناگون به صورت 2 شیفته تا دوازدهم آذر فعالیت می‎‎کنند.

سردار نقدی در مراسم افتتاح بزرگترین بیمارستان صحرایی محمول که در روستای سدکی شهرستان زابل برگزار شد، گفت: مردم سیستان و بلوچستان اولین قومی بودند که در اعتراض به جنایات یزید در عاشورا قیام کرده و مردم منطقه را بیدار کردند.

وی خدمت به مردم سیستان و بلوچستان را مایه افتخار دانست و تاکید کرد: خدمت بسیجیان پایان‎ناپذیر و بسیج این روحیه خود را از مکتب اهل بیت(ع) آموخته است.

وی تشکل بسیج و ظرفیت بی منتهای آن را در پرتو اهل‎بیت(ع) دانست و اذعان کرد: در کشور ایران، شیعه و سنی و حتی زرتشتی و مسیحی نیز اهل بیت(ع) را دوست دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سیره امام علی(ع) که با زحمت تمام در دل بیابان چاه آب حفر نموده و بدون آنکه قطره از آن را استفاده کند وقف مردم نمود، بیان کرد: اگر تفکر بسیجی دنیا را بگیرد یعنی هرکسی که صبح از خانه بیرون می آید نه برای پول و درآمد که برای رضای خدا فعالیت کند آنگاه دنیا بهشت می شود.

سردار نقدی در بخشی از سخنان خود با اشاره به وحدت اقوام گوناگون در کشور تصریح کرد: زندگی صمیمانه شیعه و سنی و محبت سیستانی و بلوچ به یکدیگر یعنی شعار « مرگ بر آمریکا».

وی هوشیاری مردم مناطق مرزی را شایسته تقدیر دانست و عنوان کرد: بصیرت ناب مردم ما برنده تر از برق شمشیرشان است لذا یقین داشته باشید که قرآن برنیزه آنها را گمراه نخواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار